Rekomendacje Fundacji Klubu Szefów Kuchni

Newsy

Rekomendacje Fundacji Klubu Szefów Kuchni

03 września 2010

Pomidory truskawkowe – oraz inne gatunki pomidorów klasy premium – dystrybuowane przez GPOiW Gospodarstwo Ogrodnicze T. Mularski w sieciach handlowych Tesco, Auchan, POLOmarket, Alma, Bomi, Lidl, Biedronka, Makro Cash and Carry oraz Real, opatrzone zostały logotypem Fundacji Klubu Szefów Kuchni. Znak KSK przez cały najbliższy rok pojawiać będzie się także na samochodach dostawczych producenta pomidorów oraz firmowanych przez niego artykułach promocyjnych: ulotkach, folderach, oprawie stanowisk degustacyjnych.

– Fundacja Klubu Szefów Kuchni promuje nie tylko kuchnię polską, ale i nasze najlepsze produkty narodowe.  Świadomość konsumentów w Polsce jest coraz większa: coraz więcej osób podczas codziennych zakupów kieruje się jakością produktu i sposobem jego pozyskania. Najlepsi szefowie kuchni w Polsce, zrzeszeni w Fundacji, rekomendują marki, które sami używają w swej codziennej pracy – mówi Jerzy Pasikowski, prezes Fundacji KSK.

Zanim pomidory T. Mularski – największego producenta pomidorów  w Polsce – zyskały pozytywną opinię Fundacji Klubu Szefów Kuchni, przeszły długą drogę selekcji. – Sprawdzaliśmy certyfikaty i referencje firmy, badaliśmy technologie, wykorzystywane przy uprawie, zbiorach i przechowywaniu pomidorów. Dodatkowym atutem firmy okazał się fakt, że T. Mularski to przedsiębiorstwo rodzinne, za stuprocentowym kapitałem polskim – tłumaczy Jerzy Pasikowski.

– Twarzą kampanii zostali dwaj cenieni szefowie kuchni, członkowie Fundacji KSK: Wiesław Bober i Łukasz Konik, wielokrotni zwycięzcy konkursów kulinarnych w Polsce i zagranicą – zdradza Mateusz Mularski, pełnomocnik  firmy. – Wierzymy, że współpraca z gronem uznanych szefów kuchni przyczyni się do zwiększenia rozpoznawalności naszej marki wśród osób, poszukujących na sklepowych półkach  najwyższej klasy warzyw i owoców.

Źródło: FKSK