Internetowa reklama sieci Focus Hotels, emitowana podczas kampanii „Stara cena mocno śpi”, wygrała w pierwszym kwartale konkursu Idea Awards. Tym samym, została zakwalifikowana do ścisłego finału XXIII już edycji tego konkursu.
Reklama internetowa sieci Focus Hotels, wchodząca w skład kampanii taktycznej „Stara cena mocno śpi”, została laureatem konkursu Idea Awards. Zwyciężyła w pierwszym kwartale rywalizacji i tym samym zostaje zakwalifikowana do ścisłego finału. Otrzymała najwięcej głosów spośród wszystkich projektów biorących udział w tym etapie- ponad 3,5 tysiąca. Reklamy finałowe oceniane będą przez Jury, składające się z wybitnych przedstawicieli polskiego rynku reklamy.
– Jesteśmy bardzo dumni, że otrzymaliśmy wyróżnienie w tak prestiżowym konkursie tym bardziej, że kampania okazała się sukcesem i osiągnęliśmy założony cel sprzedażowy. Jest to dla nas duża motywacja do dalszej pracy oraz potwierdzenie tego, że zaufaliśmy właściwym partnerom biznesowym– mówi Anna Krupa-Cristescu, kierownik marketingu w Focus Hotels.
Idea Awards jest pierwszym konkursem reklamy w Polsce. Został on stworzony przez Romana Fedorczuka, który jest członkiem American Advertising Association. Projekt został zainicjowany w 1991 roku. Wcześniej nosił nazwę Clio Poland oraz Dea Awards aby od 1996 roku zmienić się na Idea Awards.
Wyróżniona kampania miała zasięg ogólnopolski. Działania prowadzone były pod hasłem „Stara cena mocno śpi” i skupiały się w głównej mierze na aspektach cenowych poszczególnych hoteli. Podczas trwania kampanii, klienci mogli rezerwować pokoje we wszystkich hotelach sieci po wyjątkowo atrakcyjnych cenach.