Radosław Majdan promuje nowe Sphinx Menu

Newsy

Radosław Majdan promuje nowe Sphinx Menu

15 maja 2012

Do sieci Sphinx, zarządzanej przez Sfinks Polska, trafiła najnowsza odsłona lifestylowego Sphinx Menu. Otwiera je rozmowa z Radosławem Majdanem. Znany piłkarz i celebryta opowiada m.in. jaką kuchnię najbardziej lubi i co jest jego popisowym daniem, a także jakie są cienie i blaski życia popularnego sportowca. Nowe Sphinx Menu, które klienci mogą zabierać ze sobą, jest już dostępne we wszystkich restauracjach Sphinx, działających na terenie Polski.

– To już trzeci raz, kiedy proponujemy naszym klientom niestandardową formę menu, z którego nie tylko mogą wybrać dania, ale także umilić sobie czas oczekiwania na zamówienie czytając wywiad ze znaną osobą, czy relację z podróży w egzotyczne miejsce. Ta dodatkowa forma komunikacji z klientami została pozytywnie odebrana przez gości naszych restauracji i jest narzędziem, które dostarcza nam wątków do rozmowy z naszymi fanami na Facebooku. Ciekawą nowością w ostatnim Sphinx Menu są zamieszczone w środku kupony rabatowe, które można zrealizować w restauracjach sieci WOOK i Chłopskie Jadło – opowiada Dorota Cacek, wiceprezes Sfinks Polska.

W najnowszym Sphinx Menu, obok  karty dań, pojawiły się artykuły związane z kuchnią i jedzeniem. Jednym z nich jest poradnik na temat steków przygotowany przez Szefa Kuchni sieci, Klaudiusza Wachowiaka.  Z artykułu można się dowiedzieć, które rodzaje wołowiny najlepiej nadają się na steki, jakie są rodzaje steków i czym różni się rib-eye stek od t-bone steka, a także jakie są złote zasady przygotowywania steków. Oprócz tego najnowsze menu na wynos sieci Sphinx w tekście pt. „Piłkarskie Mistrzostwa inaczej” podsuwa pomysły, jak zorganizować sobie zajęcia w czasie, gdy resztę domowników pochłoną futbolowe emocje.