Z początkiem grudnia Starbucks wprowadził nowy program lojalnościowy dla swoich klientów pod nazwą „Podróż dookoła świata ze Starbucks”. W ramach programu każdy z gości może otrzymać kartę, na której każdorazowo odnotowywany jest zakup dowolnego napoju. Po zebraniu dziesięciu stempli, posiadacze karty dostaną jedenasty napój w prezencie, natomiast już po zakupie pięciu napojów, otrzymają 25% zniżki na kawę ziarnistą lub herbatę w puszce.
„W Starbucks kawa jest naszą pasją, dlatego postanowiliśmy połączyć program lojalnościowy z edukacją o jej uprawie, a także o naszych kawach ziarnistych 100% arabica pochodzących z różnych miejsc na świecie. Wykorzystując kartę w postaci mapy, nasi goście mogą dowiedzieć się, jak region uprawy kawy wpływa na subtelne różnice w jej smaku, a nasi partnerzy chętnie podzielą się z nimi swoją wiedzą na ten temat” – powiedziała Izabela Winsztal, Starbucks Brand Manager na rynek Europy Środkowo-Wschodniej.