15 i 16 września w poznańskiej KFC przy ul. Półwiejskiej goście restauracji będą mieli możliwość zagrać w oryginalną grę w technologii Augmented Reality SO GOOD na specjalnej konsoli o futurystycznym kształcie. Gra została zintegrowana ze stroną internetową, mechanizmem mobile SMS i fan pagem marki – to pierwsza taka akcja w Polsce!
W ciągu trzech tygodni trwania akcji, do 20 września, nowoczesna konsola odwiedzi kolejno 10 restauracji KFC w największych miastach Polski. – „Gra SO GOOD, z którą odwiedzamy restauracje KFC, to kolejny dowód na to, że chętnie wykorzystujemy zaawansowane technologie wszędzie tam, gdzie w grę wchodzi interakcja z naszymi gośćmi. W kwestii smaku niezmiennie pozostajemy tradycjonalistami, począwszy od sekretnej receptury Colonela Sandersa, przez staranny dobór świeżych składników naszych potraw.” – powiedziała w komunikacie prasowym Katarzyna Ogórek, odpowiedzialna za web marketing marki KFC.
Wirtualna gra z pionierskim wykorzystaniem technologii AR to jeden z wielu elementów kampanii wizerunkowej KFC „Poznaj nas bliżej”, w której po raz pierwszy pojawia się nowe hasło marki „SO GOOD”. Kluczowy przekaz kampanii to podkreślenie wyjątkowości serwowanych w KFC kurczaków.