Jedno z czołowych win musujących w Polsce – Michel Angelo od 1 listopada br. wzmacnia wizerunek, zmieniając opakowanie oraz wprowadzając silną kampanię marketingową pod hasłem „Poznaj Michel Angelo”.
Odświeżenie wizerunku przez zmianę opakowania sprawi, iż Michel Angelo wyróżni się w swojej kategorii win oraz zagospodaruje segment cenowy miedzy 10 zł a 13 zł. Teraz będzie ono doskonale widoczne na półce dzięki eleganckiej etykiecie i bardziej wyróżniającej się nazwie. – mówi Tomasz Gasiński Senior Brand Manager w firmie AMBRA SA. – Nowe Michel Angelo bowiem, to wino musujące stworzone z myślą o tych, którzy cenią rzeczy piękne i potrafią się nimi delektować.
Wejście na rynek nowego Michel Angelo zostanie wsparte intensywną kampanią marketingową- wsparcie w mediach oraz działaniami PR w prasie, a także akcje promocyjne i dystrybucję materiałów POS w kanałach: tradycyjnym i nowoczesnym.
Nowe Michel Angelo dostępne będzie: w butelkach 750 ml (w wersji Dolce oraz Semi Dolce), w butelkach 1500 ml (Dolce), a w kategorii Aperitivo Białe i Czerwone o pojemności 1000 ml.
Sugerowana nowa cena: 12,90 zł za 750 ml.