Nowe menu coffeeheaven „full of nature” kryje prawdziwe bogactwo świeżych, naturalnych smaków i jest pełne kolorowych i apetycznych, chrupiących warzyw, które dodadzą nam energii i pomogą przywrócić dobrą kondycję. Właśnie, dlatego wiosennej promocji towarzyszy hasło: „Żyj w zgodzie z naturą”.
– Tej wiosny przygotowaliśmy dla naszych klientów aż 10 nowych, opracowanych z dbałością o każdy szczegół propozycji, które wyróżnia apetyczna i chrupiąca świeżość smaku – mówi Paweł Wasiljew, dyrektor zarządzający CHI Polska. – Obok nowej orzeźwiającej kawy Mangoccino wprowadziliśmy do menu bogaty wybór nowych kanapek, wrapów, bajgli i sałatek oraz znakomitych ciast, kierując się zasadą: tam gdzie doskonała kawa, tam najwyższej jakości jedzenie.
– W tym roku zainspirowała nas natura i to w cechach z niej płynących zamyka się przesłanie kreacji nowej linii. Słowami ‘Postaw na jakość’, zwracamy uwagę klientów na fakt, że cała linia „full of nature” została przygotowana wyłącznie ze świeżych, składników najwyższej jakości. ‘Żyj w zgodzie z naturą’, podkreślające naturalność i oczekiwaną przez klientów sezonowość doboru składników, które w tym okresie ukazują pełnię swoich wyjątkowych walorów oraz ‘apetyczna i chrupiąca świeżość smaku’, mające podkreślid wyjątkową cechę chrupkości charakterystyczną dla warzyw dostępnych w okresie wiosenno-letnim, to one dostarczają nam przyjemne odczucia orzeźwienia i lekkości – mówi Dorota Szczerbicka, head of marketing coffeeheaven.
Kampania „full of nature” potrwa do 16 maja i obejmie wszystkie 74 lokale coffeeheaven w Polsce. Komunikacja nowej linii prowadzona jest w kawiarniach, na stronie internetowej www.coffeeheaven.pl, jak również na oficjalnym profilu firmy na Facebooku (www.facebook.pl/coffeeheaven).