Wrocław zajmuje szczególne miejsce w historii Popeyes – to tutaj powstała pierwsza restauracja sieci w Polsce i tu znajduje się jej główna siedziba. Teraz stolica Dolnego Śląska może pochwalić się kolejnym lokalem – w centrum handlowym Wroclavia.
Po sukcesie lokali w Pasażu Grunwaldzkim i przy Dworcu Głównym PKP, kultowy kurczak rodem z Luizjany debiutuje w kolejnej topowej lokalizacji miasta. Wrocław – dynamicznie rozwijający się ośrodek akademicki, biznesowy i turystyczny – idealnie wpisuje się w energiczny charakter marki.
– Wrocław to nasz dom i fundament rozwoju Popeyes w Polsce. To tutaj otworzyliśmy pierwszą restaurację, stąd prowadzimy działania i tu bije serce marki. To już 21. lokal w Polsce, czyli popeyesowe „oczko”! I to właśnie w miejscu, od którego wszystko się zaczęło – mówi Kamila Węcka, Marketing Manager Popeyes w Polsce.
Za rozwój Popeyes w Europie Środkowo-Wschodniej odpowiada firma Rex Concepts, masterfranczyzobiorca Popeyes i Burger King w Polsce, Czechach i Rumunii. Spółka zatrudnia już ponad 2,5 tys. pracowników i konsekwentnie umacnia swoją pozycję w segmencie QSR w regionie.
Źródło: biuro prasowe Popeyes
Oprac. H.Handkowska