Po udanym debiucie we Wrocławiu Popeyes wchodzi do Szczecina. Oficjalne otwarcie restauracji zaplanowano w piątek, 28 lipca w Centrum Galaxy.
Szczecin jest miastem akademickim i kulturalnym, bardzo atrakcyjnym pod względem turystycznym i historycznym. To także trzecie pod względem zajmowanej powierzchni miasto w Polsce, dlatego nie mogło nas zabraknąć na jego kulinarnej mapie – mówi Jakub Aleksandrowicz, Dyrektor Marketingu Popeyes. Bardzo cieszę się, że szczecinianie będą mieli okazję spróbować wyrazistej kuchni Popeyes. Mam nadzieję, że pokochają ją, jak miliony ludzi na całym świecie – dodaje.
Zgodnie z zapowiedziami poza Wrocławiem i Szczecinem Popeyes pojawi się w tym roku także w Warszawie. Wszystkie te restauracje zostaną otwarte w galeriach handlowych, gdzie znajduje się gotowa do szybkiej adaptacji infrastruktura food courtów. – To miejsca wypełnione ludźmi, w których życie tętni od rana do wieczora. Tu można przyjść popracować, pouczyć się, spotkać się ze znajomymi, iść do kina, na kręgle, plac zabaw i oczywiście dobrze zjeść – mówią przedstawiciele sieci restauracji.
Po ogromnym sukcesie lokalu w Pasażu Grunwaldzkim widać, że konsumenci są spragnieni nowych, ciekawych konceptów, które chętnie odwiedzają. Towarzyszymy Popeyes również przy otwarciu drugiej lokalizacji, tym razem marka debiutuje w regionie zachodniopomorskim w kolejnym centrum EPP. Szczecińskie Galaxy to obiekt z charakterem, wyróżniający się rozbudowaną i kompleksową ofertą, dzięki czemu każda wizyta w tym miejscu jest dla klientów ciekawym doświadczeniem. Tym razem zaskakujemy nowościami w ofercie gastronomicznej. Popeyes dołączy do grona najemców nowoczesnej przestrzeni FOODPORT, inspirowanej kultowymi miejscami w Szczecinie. Bardzo doceniam współpracę z Popeyes oraz zaufanie, jakim marka obdarzyła nasze centrum. Już teraz mogę powiedzieć, że mamy apetyt na więcej – dodaje Marcin Ziółkowski, Asset Manager w EPP, firmie będącej właścicielem i zarządcą Galaxy.
Popeyes® powstał w 1972 r. w Nowym Orleanie w Luizjanie. Marka szybko podbiła serca gości w Stanach Zjednoczonych i na całym świecie, stając się jedną z największych sieci restauracji szybkiej obsługi. Obecnie posiada ponad 4200 restauracji w ponad 30 krajach na różnych kontynentach, a jej specjalnością niezmiennie są aromatyczne, autentyczne smaki dziedzictwa Luizjany.