Pod hasłem warm your winter w kawiarniach coffeeheaven w całym kraju pojawiła się nowa linia produktów przygotowanych specjalnie na nadchodzące chłodne dni, dzięki której każdy może pomyśleć o zimie nieco… cieplej. Kampania warm your winter wystartowała wraz z początkiem listopada i potrwa do 2 stycznia 2012. W menu pojawiły się trzy zimowe kawy z nowej kolekcji warm your winter, wzbogacone rozgrzewającymi korzennymi przyprawami, słodkim toffi i czekoladą. W ramach kampanii zadebiutowały też znakomite słodkie propozycje oraz kanapki i wrapy o nowych, zaskakujących kompozycjach smakowych.
– Opracowywanie receptury nowego produktu to zawsze duże wyzwanie. Długo zastanawialiśmy się, czym zaskoczyć naszych klientów tej zimy. Otrzymywaliśmy od nich sporo sygnałów, że już nie mogą doczekać się naszych nowych propozycji, chętnie dzielili się też z nami swoimi pomysłami. Finalne receptury zimowych kaw postanowiliśmy więc przetestować z nimi. Zaprosiliśmy grupę naszych stałych klientów do tego, żeby z palety kompozycji smakowych przygotowanych przez nas wybrali te, które im najbardziej odpowiadają i najlepiej ich zdaniem komponują się z okresem zimowym – mówi Przemek Słomiński, szef działu kawy i napojów coffeeheaven. Oprócz trzech nowych smaków caffé latte pojawi się także aromatyczna kawa coffeeheaven winter blend – z wyraźną nutą skórki z pomarańczy, miodu, prażonych migdałów, imbiru i cukru trzcinowego. Będzie można się jej napić w kawiarni z ekspresu przelewowego lub… w domu – będzie dostępna w sprzedaży w paczkach 220 g. Kupno kaw z zimowej oferty dodatkowo będzie także premiowane podwójną liczbą punktów w programie my coffeeheaven. Program to ukłon marki w stronę klientów – w żadnej innej konkurencyjnej propozycji nie zyskuje się tak wiele, tak szybko – dzięki specjalnej karcie magnetycznej można w nim zbierać punkty za zakup dowolnych produktów z pełnej oferty coffeeheaven i następnie wymieniać je również na każdy z produktów z menu. Dzięki rejestracji zyskuje się jeszcze więcej korzyści – prezenty w postaci podwójnej a nawet potrójnej liczby punktów. To świetna propozycja dla wszystkich amatorów doskonałego smaku z coffeeheaven.
W ramach kampanii warm your winter, coffeeheaven przyszykowało dla swoich klientów jeszcze idealne propozycje „na wynos”: kubek porcelanowy ze świąteczną grafiką oraz oryginalny biały kubek termiczny w subtelne zielone wzory. Oba kubki mają pojemność 450 ml i stanowią znakomity pomysł na świąteczny prezent. Metalowy kubek termiczny ma dodatkową przykrywkę autoseal, chroniącą przed utratą ciepła i pasuje do większości uchwytów samochodowych.
– Bogaty wybór kaw, kanapek oraz deserów sprawi, że podczas kampanii ‘warm your winter’ każdy bez trudu odnajdzie swój własny, najlepszy sposób na radosne przywitanie zimy – podsumowuje Dorota Szczerbicka, szef marketingu CHI Polska SA. -Specjalnie z myślą o Klientach nadaliśmy kawiarni nieco bardziej zimowy charakter – w oknach pojawiły się kolorowe naklejki w kształcie płatków śniegu i plakaty pokazujące zimowe propozycje. Wewnątrz zachęcają wielobarwne table-standy i odmienione, świąteczne menuboardy. Chcemy w ten sposób dodatkowo podkreślać radosny zimowy klimat i ciepłą atmosferę panującą w naszych kawiarniach. To nie koniec atrakcji. Dodatkowo kampanię ‘warm your winter’ będą wspierać aktywności w mediach społecznościowych. Na oficjalnym profilu marki na Facbooku już niebawem pojawi się specjalny konkurs – nie lada gratka dla wszystkich prawdziwych fanów kawy i coffeeheaven. Serdecznie zapraszamy do kawiarni coffeeheaven na klimatyczne spotkania przy wyśmienitej kawie, dzięki której zima naprawdę pokaże swoje ciepłe oblicze. A korzystając z okazji wszystkim naszym klientom życzymy Wesołych Świąt i bardzo udanego kolejnego roku z coffeeheaven! – dodaje Dorota Szczerbicka.