Polskie fast foody planują ekspansję

Newsy

Polskie fast foody planują ekspansję

19 lutego 2010

Polskie Fast foody planują ekspansję. Mr Hamburger zamierza w tym roku otworzyć osiem nowych barów, a New York Hot Dog – zwiększy liczbę punktów z 41 do 57 – informuje portal franczyzawpolsce.pl.
Koncept New York Hot Dog, jeden z najtańszych na polskim rynku gastronomicznym, cieszył się dużym zainteresowaniem franczyzobiorców w ubiegłym roku. Z informacji pozyskanych przez portal FranczyzawPolsce.pl wynika, że liczba mobilnych budek z hot dogami, stawianymi głównie w galeriach handlowych, wzrosła z dwóch na koniec 2008 r. do 35 na koniec 2009 r. W tym roku New York Hot Dog planuje uruchomienie 15. kolejnych punktów franczyzowych. Wolniej natomiast rozwija sieć punktów własnych.
Z kolei firma Mr Hamburger, działająca głównie na terenie województwa śląskiego, małopolskiego i podkarpackiego, planuje ekspansję w regionie łódzkim i dolnośląskim. Na koniec ub.r. sieć Mr Hamburger liczyła 24 bary (9 własnych i 15 franczyzowych), tj. o 3 więcej niż na koniec 2008 r. W tym roku zamierza powiększyć się o 8 nowych lokalizacji. Mr Hamburger otwiera lokale w centrach handlowych, w centrach miast, a także przy ruchliwych trasach komunikacyjnych.

(Źródło:franczyzawpolsce.pl)