Polski Holding Hotelowy wprowadza na polski rynek vocoTM

Hotele

Polski Holding Hotelowy wprowadza na polski rynek vocoTM

02 listopada 2020

Wprowadzana przez PHH marka to voco, która należy do sieci InterContinental (IHG). Pod jej szyldem funkcjonować będzie Hotel Katowice.
Ponadto, hotel Huzar w Lublinie, wchodzący w skład grupy PHH będzie działał pod szyldem marki Holiday Inn Express, również znajdującej się w portfolio marek IHG. Oba obiekty przejdą gruntowną modernizację.

W czwartek, 29 października w hotelu Courtyard by Marriott Warsaw Airport prezes Grupy Kapitałowej Polskiego Holdingu Hotelowego, Gheorghe Marian Cristescu oraz Miguel Martins, dyrektor ds. rozwoju w Europie Północnej sieci IHG, podpisali umowy franczyzowe na wprowadzenie marki voco do Hotelu Katowice oraz marki Holiday Inn Express do hotelu Huzar. voco Katowice będzie pierwszym hotelem tej marki w Polsce. Wkrótce po podpisaniu umów obiekty zostaną ocenione pod kątem dostosowania ich do wymagań marek.

Podpisanie umów z InterContinental Hotels Group jest kolejnym krokiem, zgodnym ze strategią rozwoju Grupy Kapitałowej PHH. Dokonaliśmy wnikliwej analizy rynku i uznaliśmy, że marka Holiday Inn Express, doskonale pasuje do hotelu Huzar w Lublinie, natomiast marka voco da nową jakość hotelowi Katowice. voco Katowice będzie pierwszym hotelem tej marki, otwartym w Polsce. Mamy duże doświadczenie we wprowadzaniu nowych marek na rynek, jako pionierzy wprowadzaliśmy nowe marki hotelowe: Courtyard by Marriott, Hampton by Hilton, Renaissance, a także Moxy. Jestem przekonany, że jesteśmy na dobrej pozycji, żeby z voco Katowice odnieść kolejny sukces – podkreśla Gheorghe Marian Cristescu, prezes Grupy Kapitałowej Polskiego Holdingu Hotelowego.

Z 13 otwartymi hotelami pod marką IHG i ponad 20 w przygotowaniu, Polska stała się ważnym rynkiem wzrostu dla IHG i cieszymy się, że możemy dalej zwiększać naszą obecność w tym kraju z naszym zaufanym partnerem, Grupą Kapitałową Polskiego Holdingu Hotelowego. Jesteśmy szczególnie podekscytowani możliwością wprowadzenia voco do Polski, ponieważ z powodzeniem rozwijamy tę markę na innych kluczowych rynkach na całym świecie, w tym również w Stanach Zjednoczonych i Chinach. Czas pokazał, że hotele włączone do marki voco mają bardzo dobre wyniki i nie możemy się doczekać, aż charakter marki voco zagości w Katowicach – mówi Miguel Martins, dyrektor ds. rozwoju w Europie Północnej, IHG.

Marka obiecuje swoim gościom ciepłe powitanie, szybkie i bezproblemowe zameldowanie, powitalną przekąskę oraz zespół gospodarzy voco, którzy dostępni są przez cały pobyt gościa jako lokalni eksperci. Pokoje gościnne charakteryzują się żywym, współczesnym wystrojem, a voco zachęca gości do spędzenia czasu w zaciszu własnego pokoju lub korzystania z tętniącego życiem baru i restauracji, by oddać się “życiu w stylu voco”.

Oprac. red.
Źródło: materiały prasowe Polski Holding Hotelowy