W corocznym spotkaniu wzięło ponad 80 przedstawicieli firm z sektora nieruchomości, inwestorów oraz pozostałych partnerów biznesowych grupy w Polsce. Zaproszeni goście mieli okazję spotkać się z gronem osób zarządzających w Grupie w takich obszarach jak rozwój, sprawy operacyjne, relacje inwestorskie, prawo, komunikacja, wzornictwo i kwestie techniczne. Wyniki działalności biznesowej Grupy na przestrzeni ostatniego roku oraz plany rozwoju na kolejny okres przedstawili Elie Younes – wiceprezes wykonawczy ds. rozwoju, Valerie Schuermans – wiceprezeska ds. rozwoju oraz Olof Karlsson – Dyrektor Regionalny w Polsce i Europie Centralnej i Płd.-Wsch.
– Polska to najszybciej rozwijający się rynek w tej części Europy. Od lat intensywnie rozwijamy tu marki Radisson Hotel Group, oferując inwestorom szeroki wachlarz możliwości współpracy i gwarantując wysoki zysk z inwestycji. All Eyes On Poland 2.0 to dla nas świetna okazja, aby spotkać się osobiście z naszymi partnerami biznesowymi i przedstawić im sukcesy, jakie wspólnie udaje nam się osiągać w Polsce – podkreśla Elie Younes, wiceprezes wykonawczy ds. rozwoju w Radisson Hotel Group.
Radisson Hotel Group intensywnie inwestuje w Polsce i kraj ten jest jednym z kluczowych rynku rozwoju. Obecność grupy nad Wisłą przekłada się na 19 hoteli z 4 500 pokojami w użyciu lub w fazie budowy. Radisson Grupa jest także największym międzynarodowym operatorem hotelowym w polskich ośrodkach wypoczynkowych. W Polsce, jako jedynym kraju w Europie, jest obecne wszystkie 5 marek Radisson Hotel Group. Znajdują się tu m.in. obiekty in. na Radisson Blu – największa ekskluzywna marka hotelowa w Europie, zostały tu także wprowadzone 3 nowe marki na polskim rynku: odważna marka lifestyle’owa Radisson RED, Radisson i Radisson Collection.
Uczestnicy All Eyes on Poland 2.0 poznali szczegółowe plany rozwoju oraz mieli okazję zapoznać się z nowymi modelami operacyjnymi wprowadzonymi w obiektach w Polsce. Grupa będzie stawiać na dalszy rozwój poprzez realizację koncepcji mieszkań z obsługą (tzw. serviced appartments) w głównych polskich metropoliach, wprowadzenie marki Radisson do największych i średnich miast oraz do ośrodków wypoczynkowych, a marki Radisson RED do Trójmiasta.