Polacy poszukują nowych smaków

Newsy

Polacy poszukują nowych smaków

10 maja 2013

Od początku 2013 roku Telepizza rozszerzyła menu o sześć nowych dań. Trzy najnowsze propozycje nawiązują do kuchni śródziemnomorskiej. Są to niskokaloryczne pizze Pesto Maestro, Dolce Vita oraz Quesadilla.

Kuchnia śródziemnomorska, będąca synonimem zdrowia i niskokalorycznej diety stała się inspiracją do wiosenno-letniego menu Telepizzy. Serwowane dania zawierają m.in. pesto, rukolę, oliwki, ananasa, peperoni oraz inne składniki kojarzone z południem Europy. Hiszpańska sieć sięga do korzeni swojego pochodzenia i wprowadza do karty lekkie dania z dużą ilością zielonych dodatków. Pizza Pesto Maestro oraz Dolce Vita podawana jest na cienkim cieście Finetta. 

Oferta dostępna jest na wynos, w dostawie oraz na miejscu we wszystkich restauracjach sieci.

Telepizza rozszerza menu średnio co osiem – dziewięć tygodni. Wówczas w karcie sieci pojawia się kilka nowych pozycji. Część z nich jest typowo sezonowa, natomiast niektóre dania zostają na stałe, jak pizza Bawarska, Reńska oraz Indyjska wprowadzone w pierwszym kwartale 2013 r.

Hiszpańska sieć na bieżąco analizuje potrzeby klientów oraz na podstawie wyników analizy decyduje o rozszerzaniu menu.  Klienci są wymagający i lubią eksperymentować kulinarnie, w związku z tym staramy się na bieżąco dopasowywać  ich potrzeb stale poszukując inspiracji i  nowych smaków – mówi Ewa Minda-Korczak, kierownik działu marketingu Telepizza Poland.

Telepizza urozmaica menu z okazji różnych okoliczności oraz na początku każdego sezonu. Promocji nowej oferty towarzyszą często konkursy oraz niespodzianki, dołączane do zamówienia.

W ubiegłym roku Telepizza wzbogaciła ofertę o sześć nowych pizz, trzy rodzaje makaronów oraz kanapkę Bocadillo. Hiszpańska sieć została wyróżniona tytułem „Konsumencki Lider Jakości 2012 r.”. Nagroda potwierdza zaangażowanie sieci w obsługę klienta oraz dbanie o jakość oferowanych usług.