Polacy dyktują smak Europie środkowo-wschodniej

Newsy

Polacy dyktują smak Europie środkowo-wschodniej

28 stycznia 2014

Marka SUBWAY® wprowadza na rynek nowość – sandwicza przygotowywanego na płaskim chlebie tz. flatbread. To kolejny produkt, który po pozytywnej reakcji rodzimych konsumentów, będzie dostępny w restauracjach całego regionu Europy Środkowo-Wschodniej. I kolejne potwierdzenie, że Polska jest dla sieci jednym z priorytetowych rynków.

Do tej pory na podstawie testów przeprowadzonych w polskich restauracjach marka SUBWAY® zdecydowała się na poszerzenie menu w restauracjach Europy Środkowo-Wschodniej m.in. o sandwicze z pastą avocado i sandwicze przygotowywane na nietypowym płaskim chlebie, tz. flatbread.

Każdy nowy produkt, który przygotowujemy, musi spełniać nasze wymogi dotyczące wartości odżywczych i kalorii, ale także musi pasować do standardów operacyjnych obowiązujących w sieci SUBWAY®, mówi Georg Buhrkohl, specjalista do spraw żywności marki.  Jednak ostateczną decyzję o jego wprowadzeniu na rynek podejmujemy po otrzymaniu pozytywnej opinii naszych klientów. To ich potrzeby, gusta i smaki decydują o jego implementacji na dany rynek.

Polska – zaraz po Rosji, jest największym rynkiem Europy Środkowo-Wschodniej, na którym działa franczyza SUBWAY®. Jak pokazują badania Polacy coraz chętniej jadają poza domem i są ciekawi nowości, dlatego ze względu na potencjał rynku oraz jego gotowość na przyjęcie nieznanych dotąd kulinarnych rozwiązań stał się on naturalnym wyborem marki do przeprowadzania testów konsumenckich. Prócz nowych pozycji w menu marka sprawdza na polskim rynku także niestandardowe formaty restauracji np. SUBWAY® Café, punkt zaprojektowana tak, by umożliwić klientom szybkie i wygodne zakupy. W Europie Środkowo-Wschodniej pierwsze dwa lokale w nowym formacie zostały otwarte w Katowicach i węgierskim Ceglet.