Na https://deliveryweek.pl/ można już zamawiać 2-daniowe autorskie menu w festiwalowej cenie 39 zł. Nowością tegorocznej edycji Festiwalu są restauracje uczestniczące w Fine Dining Week.
Na ratunek restauracjom
Na fali ogromnego sukcesu pierwszej edycji Delivery Week – blisko 11 tysięcy Gości, 150 restauracji z całej Polski i kilkaset tysięcy złotych dla restauracji – organizatorzy postanowili po raz kolejny wyjść z inicjatywą i wesprzeć niezależną scenę restauracyjną w krytycznym dla niej momencie. – Koronawirus ponownie zaszachował całą branżę gastronomiczną. Z dnia na dzień obudziliśmy się w nowej i trudnej do zaakceptowania rzeczywistości. Dla niezależnych, rodzinnych przedsiębiorstw to niebywale dramatyczny czas, ważą się ich losy. Po przełożeniu jesiennej edycji Restaurant Week wszystkie nasze moce postanowiliśmy wykorzystać, by pomóc restauracjom. Mamy nadzieję, że dzięki wsparciu wspaniałych Gości to się uda! – mówią organizatorzy Festiwalu Paweł Światczyński i Maciek Żakowski.
Misją Festiwalu jest wsparcie walczącej o przetrwanie polskiej sceny restauracyjnej, a zamówienia na wynos lub z odbiorem to jedyne, co może pomóc restauracjom przetrwać.
Podano do domu!
W ramach Delivery Week 2 w specjalnej cenie 39 zł można zamówić dwudaniowe domowe doświadczenie restauracyjne. Nowością tegorocznej edycji Festiwalu są restauracje uczestniczące w Fine Dining Week – za wyjątkowe, dwudaniowe doświadczenie zapłacimy jedyne 59 zł. Do wyboru są dania wegetariańskie, wegańskie, rybne, a także menu mięsne. Wzorem poprzedniej edycji, zamówienia można składać online najpóźniej dzień wcześniej – do godziny 23.00 na następny dzień i kolejne. Na stronie https://deliveryweek.pl/ wybiera się i opłaca liczbę zestawów festiwalowych oraz termin i godzinę dostawy (między 12.00 a 21.30). Festiwal pozostaje wierny filozofii #SzanujJedzenie. Dzięki wcześniejszemu wyborowi menu przy dokonywaniu rezerwacji online, marnowana żywność w restauracjach ograniczona jest do minimum.
Delivery Week odbędzie się w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Lublinie, Rzeszowie, Szczecinie i na Śląsku, a wkrótce dołączą do niego kolejne miasta. Co ważne – Festiwal ma formułę otwartą, co oznacza, że restauracje w dowolnym momencie mogą zgłosić chęć uczestnictwa w nim.
Higiena to podstawa
Bezpieczeństwo Gości jest priorytetem. Dlatego proces przygotowania i dostawy dań poddany został ostrym zaleceniom sanitarno-epidemiologicznym. Według zaleceń, jedzenie ma być przygotowywane w maskach i rękawiczkach, strefy dostaw nie mogą się przenikać, a Dostawcy muszą dezynfekować ręce i pojazdy. Odbiór własny lub dostawa odbywają się bezkontaktowo.
Prezenty od Przyjaciół Festiwalu
Do współpracy zaproszeni zostali festiwalowi Partnerzy i Ambasadorzy, którzy od lat promują niezależną, rodzimą scenę restauracyjną. Wsparcie dla restauracji przekazała w tej edycji marka Coca-Cola. Do zamówienia realizowanego w ramach Delivery Week, każdy Gość otrzyma w prezencie puszkę 0,33l Coca-Coli Zero (od 25 listopada). Ponadto razem z potwierdzeniem rezerwacji otrzyma unikalnego e-booka “Najlepsze PRZEPISY najlepszych RESTAURACJI”. Goście, którzy zakupią Delivery Week w dniu startu Festiwalu otrzymają 10 zł zniżki na regularny Restaurant Week, a pierwszych 6000 Gości przy płatności Blikiem 10 zł rabatu na zamówienie.
Rezerwacje: https://deliveryweek.pl/
Festiwalowe miasta i regiony: Warszawa, Wrocław, Kraków, Łódź, Poznań, Lublin, Rzeszów, Szczecin, Śląsk
Termin Festiwalu: 17 listopada do odwołania.