Od 2 stycznia br. Makro Cash&Carry i PizzaPortal.pl nawiązały współpracę, na której skorzystają restauratorzy: zwiększą możliwości promocyjne i obniżą koszty.
Przygotowały one dla restauracji włoskich specjalny program rabatowy. Każdy, biorący w nim udział restaurator, za zrobione zakupy w Makro, otrzyma bon towarowy na kolejne zakupy w Warszawskich halach Makro.
PizzaPortal.pl z kolei, oferuje uczestnikom programu bezpłatną instalację sklepu na stronie restauracji, co ma wpłynąć na zwiększenie jej atrakcyjności na rynku gastronomii. Widzimy, że Polacy coraz chętniej zamawiają online niż przez telefon. Restauracja, która na swojej stronie ma tylko numer telefonu jest mniej konkurencyjna. Nasz sklep na stronie restauracji będzie tutaj dużym wsparciem – mówi Lech Kaniuk, dyrektor zarządzający PizzaPortal.pl. Restauratorzy otrzymają również duże obniżki na kampanie marketingowe od PizzaPortal.pl, co także pomoże im lepiej zaznaczyć swoją obecność na rynku. W ofercie są między innymi billboardy, kampania w komunikatorze Gadu-Gadu czy kody rabatowe, z których – według danych PizzaPortal.pl – restauracje korzystają coraz chętniej i częściej.
Dzięki współpracy restauracje, które jeszcze nie są w PizzaPortal.pl będą mogły przyłączyć się do portalu na preferencyjnych warunkach.
Przez PizzaPortal.pl pozwalamy restauracjom niskim kosztem pozyskać klienta. Dzięki współpracy z Makro obniżymy również ceny produktów i usług dla restauratorów – tłumaczy Lech Kaniuk.
Aby przystąpić do programu należy wejść na stronę makropizzaportal.pl i wypełnić formularz zgłoszeniowy. Program działał będzie w najbliższych miesiącach wyłącznie na terenie Warszawy. W planach jest rozszerzenie programu na całą Polskę dla wszystkich rodzajów kuchni, poszerzanie oferty marketingowej PizzaPortal.pl oraz usprawnienie restauratorom zakupów w halach Makro.
Makro Cash & Carry stara się rozwijać swoją ofertę nie tylko poprzez zwiększanie artykułów na półce i ale również poprzez tworzenie nowych i ciekawych programów. W ramach współpracy z PizzaPortal.pl postanowiliśmy stworzyć specjalny program rabatowy dedykowany wybranej grupie klientów – restauracjom włoskim. Liczymy na zainteresowanie Klientów tą nietypową ofertą, pozwalającej na rozwój lokali gastronomicznych, w dosyć trudnej sytuacji gospodarczej, w jakiej znalazła się cała Europa – mówi Piotr Bekker specjalista ds. Grupy Klientów HoReCa, Makro.