Pizza Hut organizuje 6 edycję Festiwalu Pizzy

Newsy

Pizza Hut organizuje 6 edycję Festiwalu Pizzy

05 stycznia 2015

7 stycznia Pizza Hut rozpoczyna 6 edycję Festiwalu Pizzy. Mechanizm promocji „płacisz raz i jesz do woli” ma zachęcić gości do próbowania nowości z menu. Udział w Festiwalu kosztuje 24,95 zł lub 30,95 zł z tzw. Wielką Dolewką, czyli napojami w dowolnej ilości.  W ramach promocji, która potrwa do 2 marca br., goście będą mogli spróbować kilkadziesiąt różnych kombinacji pizzy.

Promocję od 28 grudnia 2014 r. wspiera pięciotygodniowa kampania telewizyjna emitowana przede wszystkim w Polsacie i TVN oraz na kanałach tematycznych obu stacji. Kampania główna ruszy 7 stycznia 2015 r. po kampanii teaserowej. Działania w internecie obejmują Kwejk.pl, Facebook, YouTube, dlastudenta.pl i Demotywatory. Oprócz banerów internauci mogą spodziewać się konkursów z nagrodami, a użytkownicy dlastudenta.pl – mailingu.  Na czas promocji restauracje Pizza Hut wewnątrz i na zewnątrz przybiorą festiwalowy wystrój. Autorem spotu telewizyjnego oraz materiałów POS jest agencja Red8 Communications Group. Za działania w internecie odpowiada agencja Washing Machine, a za działania PR – Charyzma. Doradcy Komunikacji Biznesowej.

– Taki mechanizm popularyzowania nowych smaków i składników pizzy sprawdza się w Pizza Hut od kilku lat. Dla wielu studentów i innych młodych ludzi w Polsce jest to wyjątkowa okazja do spróbowania nowości i najedzenia się do syta – mówi Agnieszka Kozłowska, Marketing Manager Pizza Hut.

Organizatorzy szacują, że zaledwie przez dwa miesiące ostatniego Festiwalu Pizzy w roku 2014 z jego oferty skorzystało tylu gości, jakby na pizzę wybrali się wszyscy mieszkańcy jednego dużego miasta.

Więcej szczegółowych informacji o Festiwalu Pizzy 2015 i towarzyszących mu atrakcjach na stroniehttp://www.pizzahut.pl/festiwalpizzy/, na Facebooku www.facebook.pl/PizzaHutPolska i na YouTubehttps://www.youtube.com/user/PizzaHutPolska.