Podczas EMEA Operations Conference, która odbyła się 13-15 lutego w Barcelonie, Marriott przyznał nagrody. Piotr Lasecki, szef kuchni hotelu Courtyard by Marriott Warsaw Airport, należącego do Polskiego Holdingu Hotelowego, został uznany za najlepszego szefa kuchni wśród hoteli Select Services sieci Marriott w całym regionie EMEA za 2023 rok.
To dla mnie wielka duma i radość, że Piotr Lasecki został kolejny raz doceniony na arenie międzynarodowej. Nagroda ta to ukoronowanie zaangażowania całego zespołu kuchni pod czujnym okiem najlepszego szefa –podkreśla Sylwia Korzeniewska, dyrektor Courtyard by Marriott Warsaw Airport.
EMEA Operations Conference to prestiżowa konferencja dotycząca strategii operacyjnych hoteli sieci Marriott International w regionie EMEA na rok 2024 z udziałem uznanych w świecie hotelarskim autorytetów. Podczas tego wydarzenia aktywnie uczestniczyli także przedstawiciele z Grupy PHH, którzy w imieniu Piotra Laseckiego odebrali nagrodę.
Ta nagroda to dla mnie kolejne wielkie wyróżnienie, duma i radość, którą dedykuję mojemu zespołowi. Bez ich ciężkiej pracy nie osiągnęlibyśmy takiego poziomu zadowolenia naszych gości. To wyróżnienie tym bardziej motywuje nas do dalszego zaangażowania i cieszymy się, że nasze dotychczasowe starania zostały docenione – mówi Piotr Lasecki, szef kuchni hotelu Courtyard by Marriott Warsaw Airport.
Piotr Lasecki od 2016 jest szefem kuchni w hotelu Courtyard by Marriott Warsaw Airport. Wcześniej, przez niemal 25 lat związany był z warszawskimi hotelami Novotel Centrum oraz Novotel Warszawa Airport. Swoje szlify zdobywał na szkoleniach i wymianach w Lille, Paryżu i Londynie. Uczestniczył również w wielu kulinarnych pokazach i konkursach. W 2022 roku Piotr Lasecki został najlepszym operacyjnym managerem Marriott na świecie w ramach Marriott Select Brand Awards.
Hotele z portfolio Select sieci Marriott International, do których należy Courtyard by Marriott Warsaw Airport Hotel, obejmują wyjątkowo charakterystyczne i klasycznie zaprojektowane marki, skupione na doskonaleniu istoty podróży, aby goście mogli skupić się na maksymalnym wykorzystaniu swoich doświadczeń. Dodatkowo, marki te kierują się innowacjami, które ułatwiają sprawną i szybką obsługę.