Po raz pierwszy restauracja SUBWAY® otwarta została w Centrum Handlowym Auchan. Franczyzobiorca działającego od 16. listopada w Łomiankach lokalu liczy, że połączenie dwóch znanych marek: amerykańskiego giganta restauracji szybkiej obsługi i popularnej sieci hipermarketów, okaże się biznesowym strzałem w dziesiątkę.
Restauracje SUBWAY® coraz częściej pojawiają się w kompleksach, których główny trzon stanowi hipermarket z logo marek takich jak Auchan czy Tesco. Są to obiekty, których właściciele stawiają na rozbudowę i modernizację. Wiąże się to z chęcią zapewnieniem klientom sprawdzonej, praktycznej oferty – także gastronomicznej.
Centra handlowe typu Auchan czy Tesco gwarantują nam duży przepływ klientów przy jednoczesnej widoczności marki, niezakłóconej obecnością dużej ilości innych najemców, mówi Michał Dorszewski, Agent Rozwoju marki. Dwiema głównymi przesłankami, aby otworzyć restaurację SUBWAY® w Łomiankach była ich faktyczna przynależność do aglomeracji warszawskiej oraz możliwość wzmocnienia marki poprzez dobrą lokalizację pod znanym szyldem.
Punkt SUBWAY® w Auchan-Łomianki zajmuje 70 m2. Znajduje się na foodcourcie centrum. Restauracje SUBWAY® słyną z amerykańskich sandwiczy przyrządzanych na oczach klienta
i zgodnie z jego życzeniem. SUBWAY® Sandwich ArtistTM przyrządza je, korzystając z różnorodnej oferty codziennie wypiekanych chlebów, ma także do dyspozycji duży wybór mięs, produktów wegetariańskich, świeżych warzyw, a także wyjątkowych sosów. Ilość możliwych do przygotowania kombinacji przekracza 900 milionów. Lokal w Łomiankach obok amerykańskich sandwiczy oferuje także śniadania, słodkie wypieki, sałatki oraz napoje, w tym kawa fair trade.