Na początku sierpnia br. sieć barów kanapkowych i pizzerii Payda otworzyła kolejny punkt franczyzowy. Nowy lokal położony jest w centrum przeszło 40 tys. Żyrardowa. Zjemy w nim nie tylko firmowe kanapki z gyrosem, ale również hamburgery, tortille i pizze.
Payda to sieć lokali gastronomicznych prowadzących sprzedaż gorących kanapek z gyrosem i dodatkami, hamburgerów, zapiekanek i innych produktów składających się na ofertę nowoczesnego lokalu fast food. Dostosowując się do potrzeb klientów, do Paydy zostały wprowadzone również pizza oraz sezonowo lody włoskie.
– Właśnie zakończyliśmy proces budowy nowej identyfikacji wizualnej firmy. Modyfikacjom uległa nie tylko kolorystyka, ale również wystrój i oferta. Opracowując obecną stylistykę chcieliśmy stworzyć nową jakość na rynku gastronomicznym. Udowadniamy, iż lokal oferujący dania na wynos może być nowoczesny, atrakcyjny i przyjazny – mówi Marek Wieteska, właściciel sieci Payda.
Jeszcze w tym roku Payda planuje otwarcie kolejnych lokali. Sieci najbardziej zależy na pozyskaniu lokalizacji w dużych miastach: Warszawie, Wrocławiu i Poznaniu.