28 czerwca br. w kawiarniach coffeeheaven wystartuje druga odsłona letniej kampanii taste of sunshine. Na spragnionych gości tym razem czekać będą orzeźwiające owocowe froothies o brzoskwiniowym i mandarynkowym smaku, mrożona cytrynowo-brzoskwiniowa herbata oraz sernik z truskawkami. Promocja obejmie wszystkie 77 kawiarni coffeeheaven w całym kraju i potrwa do 5 września br.
– Podczas gorących letnich dni wszyscy chcemy się czuć świeżo i rześko przez cały dzień – mówi Paweł Wasiljew, dyrektor zarządzający CHI Polska. – Nic nie cieszy tak jak porcja porządnego ochłodzenia w formie lekkich owocowych napojów. Dla naszych klientów przygotowaliśmy więc propozycję nowych smaków ich ulubionych mrożonych froothies, a także niezwykłego debiutanta – lemon & peach ice tea – mrożoną brzoskwiniową herbatę z lodem i plastrami cytryny. Świetnie ugaszą nawet największe pragnienie. – zapewnia Paweł Wasiljew i dodaje – Mam nadzieję, że fani coffeeheaven znajdą u nas swój letni azyl.