Pierwszy WINESHOP w Polsce został otwarty w Mercure Warszawa Centrum. Sklep z winami to kontynuacja nowego konceptu restauracyjnego WINESTONE, który wprowadzono do hoteli marki Mercure w maju br. Projekt charakteryzuje otwarta kuchnia. Czekając na realizację zamówienia, goście mogą przyglądać się pracy kucharza. Oryginalnie zaprojektowane wnętrza sprzyjają spotkaniom i rozmowom w przyjaznej atmosferze.
WINESHOP oferuje ponad 70 gatunków wina pochodzących z 8 krajów. Wśród nich są producenci między innymi z Francji, Włoch, Hiszpanii czy Austrii, ale też z Nowego Świata: Nowej Zelandii, Chile, Argentyny i Kalifornii. Wszystkie wina w kolekcji zostały wybrane przez Pawła Andersa, autora konceptu WINESTONE w Polsce.
– Dla wygody każdego z gości w restauracjach WINESTONE podzieliliśmy wina na 4 kategorie smakowe: „Świeże i smakowite”, „Lekkie i owocowe”, „Wyważone i eleganckie” oraz „Pełne i aromatyczne”. W tej sposób bez dogłębnej znajomości marek, gatunków i szczepów wszyscy mogą dobrać odpowiednie wino zarówno do potraw, jak i własnych upodobań – mówi Paweł Anders.