Pierwszy punkt gastronomiczny nowopowstałej sieci „Meat & Fit” został otwarty w miniony piątek w centrum Elbląga.
– Nasza oferta powinna trafić w gusta elblążan, gdyż dajemy do wyboru zarówno bardzo lekkie pod względem kaloryczności pełnowartościowe sałatki, a także znane już dobrze z sieci „7 Street” burgery w wysokiej klasy wołowiny oraz ręcznie panierowane kawałki kurczaków. Czas oczekiwania na zamówienie jest znacznie krótszy niż ma to miejsce w restauracji, gdyż od zamówienia do realizacji występuje znacznie mniej procesów pośrednich, dodatkowo fakt iż dania są przygotowywane na oczach klienta, zdecydowanie zmniejsza poczucie upływu czasu w świadomości klienta. Jeszcze w tym roku mamy w planach uruchomienie kolejnego stacjonarnego punktu, a także możemy już mówić o zamówieniach na 3 mobilne punkty gastronomiczne w formie przyczep, które będą funkcjonowały w sezonie letnim 2015 – mówi Łukasz Błażejewski, manager ds. Franczyzy 7th Street i Meat & Fit.
7th Street – Bar & Grill to sieć restauracji serwujących dania kuchni amerykańskiej budowana na zasadach franczyzy. 7th Street, przy współpracy ze swoimi partnerami, zapewnia franczyzobiorcom nieodpłatnie część wyposażenia m.in. część urządzeń kuchennych, zamrażalki, lodówki, ogródek letni, potykacze reklamowe oraz odzież roboczą.