AmRest notuje poprawę wyników na swoich głównych rynkach, choć zauważa, że w Polsce utrzymuje się presja na marże. Do końca roku grupa zamierza otworzyć jeszcze około 35 restauracji. Na razie powstało 15 lokali. W przyszłym roku liczba ta może wzrosnąć do stu.
– W trzecim kwartale rynek rosyjski wygląda ciągle bardzo dobrze, rynek USA się poprawił, po raz pierwszy od czasu przejęcia możliwy jest wzrost sprzedaży like-for-like – powiedział Henry McGovern, przewodniczący rady nadzorczej AmRest.
Piotr Boliński, członek zarządu i dyrektor finansowy spółki, poinformował, że z powodu sezonowości drugie półrocze w USA będzie jednak słabsze niż pierwsze.
McGovern poinformował również, że poprawia się sentyment konsumentów w Polsce. – Poziom przychodów wygląda dobrze, ale widoczna jest presja na marże – powiedział. Podkreślił jednak, że dzięki temu spółce udało się zatrzymać klientów.
(Źródło: money.pl)