We Wrocławiu powstał nowy lokal „O’Burger!”. Nazwa lokalu określa profil menu, w którym dominują właśnie burgery. Jest to lokal bez papierosa, posiadający 26 miejsc siedzących – drewniane krzesła ustawione wokół stołów z egzotycznego drewna. W nowoczesnym wnętrzu dominuje dojrzała zieleń ścian, przeplatana odcieniami bieli z pomarańczowymi dodatkami. Takie też kolory znajdują się w logo. Naturalny klimat uzupełniają palmy „areca”. Apetyt pobudzają podświetlane zdjęcia, przedstawiające propozycje z menu. Na ścianach wiszą także zdjęcia nocnego Wrocławia, uchwyconego w kadr przez Tomasza Jozefovskiego, a z głośników słychać pozytywnie wibrującą muzykę. Pachnąca toaleta pilnuje zaś honoru “wizytówki lokalu”.
Pod nazwą “O’burger!” kryje się również firmowy hamburger, przygotowywany ze świeżej wołowiny z dodatkiem aromatycznych ziół. Jest on dostępny w wersji “classic”, podwójnej “XL”, czy też potrójnej – “XXL”. Poza naturalnymi i świeżymi składnikami tajemnicę smaku skrywa dopracowywany przez lata przepis oraz specjalny grill na kamienie lawowe. “O’kurcze!” to burger drobiowy, natomiast “O’ryba!” to filet ze słodkowodnej Tilapii. W menu znajdują się również “O’fryty!”, surówka Kolesław, “O’grodowa sałatka!”, czy też danie, które już zdobyło serca wielu łasuchów – “O’putini!”. Są to chrupiące “O’fryty!” z dodatkiem żółtego sera, ciemnego sosu pieczeniowego oraz szczypiorku. Bywalcy kanadyjskich barów znają to danie jako “poutine”, co w języku francuskim oznacza “bałagan”. Menu uzupełnia włoski deser “Panna Cotta. Wśród napojów znajdziemy napoje gazowane, wody, herbaty mrożone oraz soki, jak również włoską, aromatyczną kawę “Alfredo” i rożne gatunki herbat “Eilles”. Dla smakoszy herbaty warto polecić doskonały w smaku dodatek, jakim jest w pełni organiczny syrop lawendowy, przygotowywany na warmińskiej plantacji „Lawendowe Pole”. W najbliższym czasie w ofercie menu pojawi się również piwo oraz wprowadzone zostanie dodatkowe menu śniadaniowe. Oprócz konsumpcji w lokalu „O’Burger!” oferuje również sprzedaż na wynos.
“O’Burger!” to autorski pomysł Roberta Dmochewicza, rzecznika prasowego Dolnośląskiej Loży Kulinarnej oraz Grega Kosiorowskiego, właściciela szkoły językowej Language Solutions. Realizacja konceptu powstawała w kooperacji z Konkubinatem Medialnym “Kreatura”, który odpowiada za Corporate Identity marki “O’Burger!”.