NWZC IGHP powołało nową Komisję Rewizyjną

Aktualności

NWZC IGHP powołało nową Komisję Rewizyjną

28 października 2024

23 października w Warszawie miało miejsce Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie Członków Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego, podczas którego powołano nowy 3-osobowy skład Komisji Rewizyjnej.

W skład Komisji Rewizyjnej IGHP weszli eksperci z wieloletnim doświadczeniem w branży hotelarskiej: Łukasz Kaleta, dyrektor operacyjny B&B Hotels Polska, Rafał Kuczyński, dyrektor generalny hotelu Holiday Inn Resort w Józefowie, członek zarządu w spółce operatorskiej TMS Park oraz Cezary Sarnecki, partner zarządzający w spółce SECCO Hospitality Financial Management. Przewodniczącym Komisji Rewizyjnej został Rafał Kuczyński.

Łukasz Kaleta

Absolwent Turystyki i Hotelarstwa w Górnośląskiej Wyższej Szkole Handlowej (obecnie Akademii Górnośląskiej) oraz studiów podyplomowych z zakresu zarzadzania w Szkole Głównej Handlowej. Swoją przygodę z hotelarstwem rozpoczął ponad 18 lat temu. Doświadczenie zawodowe zdobywał w Accor, a obecnie w B&B HOTELS Polska. Od września 2016 r. pełni funkcję dyrektora operacyjnego Grupy B&B HOTELS w Polsce. W codziennej pracy wspiera pracę dyrektorów hoteli oraz nadzoruje kwestie operacyjne w podległych mu obiektach.

Rafał Kuczyński

Związany jest z branżą HoReCa od 25 lat. Swoje pierwsze doświadczenie zdobywał w Wielkiej Brytanii już podczas studiów na Wydziale Prawa i Administracji UMCS w Lublinie. Miał szczęście pracować z najlepszymi szefami kuchni m.in.: Bryanem Webbem, Rowley Leigh czy Gordonem Ramsayem. Szlify hotelarskie zdobywał w Hotelu Landmark w Londynie, a po powrocie do Polski m.in. w Hotelu Hyatt oraz Grand Hotel Lublinianka. Jako dyrektor hoteli pracował dla prywatnych inwestorów oraz największych sieci hotelowych: IHG i Hilton. Pracując dla sieci Louvre Hotels, zarządzał hotelami w Szczecinie i w Lublinie, gdzie w 2008 roku, zdobył pierwszą nagrodę za najlepszy Hotel sieci. Był również dyrektorem generalnym pierwszego w Polsce hotelu Hilton Garden Inn w Krakowie. Od prawie 12 lat dyrektor generalny hotelu Holiday Inn Resort w Józefowie oraz członek zarządu w spółce operatorskiej TMS Park.

Cezary Sarnecki

Związany z branżą hotelarską od 2006 roku. Pełnił funkcję głównego księgowego i dyrektora finansowego w Hotelu Courtyard by Marriott i spółce Port-Hotel zarządzającej hotelem, a także dyrektora generalnego Hotelu DeSilva Katowice oraz dyrektora finansowego w grupie Hotele DeSilva. Wykładowca rachunkowości zarządczej na studiach podyplomowych “HoReCa Manager” i “Zarządzanie hotelami” w Akademii Leona Koźmińskiego, studiach MBA w Szkole Wyższej Turystyki i Hotelarstwa w Gdańsku. Autor ponad 50 artykułów dotyczących USALI i controllingu w branży hotelarskiej publikowanych w czasopismach „Hotelarz”, „Controlling i Rachunkowość Zarządcza”, „Zarządzanie i Controlling”, „Biznes Hotel”, “Hotel Management” oraz w wydawnictwach akademickich UMK i Sopockiej Szkoły Wyższej. Ukończył studia magisterskie – Uniwersytet Mikołaja Kopernika na Wydziale Nauk Ekonomicznych, studia doktoranckie (Szkoła Główna Handlowa) i międzynarodowe studia MBA (Uniwersytet Warszawski). Posiada certyfikat Głównego Księgowego uzyskany w Stowarzyszeniu Księgowych w Polsce.