Pomysł marki Burger King na wprowadzenie nowego wzoru monety pięciozłotowej porwał Polaków. Fani Whopperów złożyli ponad 100 000 własnoręcznych podpisów pod petycją w tej sprawie. Podpisy zbierano w restauracjach Burger King w całej Polsce.
– Niesamowicie nas cieszy, że udało nam się zgromadzić wokół tej inicjatywy tak wiele kreatywnych, pełnych chęci zmieniania świata osób, które żyją zgodnie z hasłem „Have It Your Way”” – powiedziała Anna Robotycka, PR Manager marki Burger King w Polsce, a zarazem Przewodnicząca Inicjatywy „Nowa Piątka”.
Podpisy pod petycją zbierano we wszystkich restauracjach Burger King w Polsce. 31 marca br., o godz. 13:37 ich liczba przekroczyła wymaganą ustawowo liczbę 100 000. Na początku kwietnia 15-osobowy zespół przedstawicieli Obywatelskiego Komitetu Inicjatywy Ustawodawczej “Nowa Piątka” uda się do Sejmu, aby oficjalnie wnieść projekt do laski marszałkowskiej.