Co wspólnego ma sandwicz marki SUBWAY® z nowojorskim transportem? Znacznie więcej niż nazwę, którą dzieli ze słynnym metrem. 5 stycznia ruszyła ogólnopolska kampania marki, NEW YORK FAVOURITES, w której główną rolę grają soczyście mięsne suby: B.L.T. i Italian B.M.T.®.
Ten pierwszy jest sandwiczem dobrze znanym w anglosaskiej kulturze. Jego receptura (B – bacon, czyli bekon, L – lettuce, a więc sałata i T – tomato, pomidor) ma wielu zagorzałych wielbicieli. B.M.T. z kolei, tłumaczony jako Biggest, Meatiest, Teastiest (czyli większy, bardziej mięsny, jeszcze smaczniejszy), celowo przywołuje skojarzenia z nowojorskim metrem i trasą Brooklyn Manhattan Transfer.
Kultowe nowojorskie sandwicze – oto główni bohaterowie naszej nowej kampanii. Kuszące smakiem i klimatem tej wyjątkowej metropolii są mocnym punktem naszej oferty. Wiemy, co nasi goście lubią najbardziej i właśnie to im oferujemy – mówi Fabiola Gallegos Rios, Marketing Manager marki. Do restauracji przyciągać będą nie tylko nowe pozycje w menu, ale też niestandardowe elementy kampanii reklamowej. Takie jak Statua Wolności, która stanęła w każdej restauracji, sprawiając że Nowy Jork jest bliżej niż kiedykolwiek.
W ramach kampanii New York Favourites zaplanowane są emisje spotów w najpopularniejszych stacjach telewizyjnych i radiowych, a także szeroko zakrojone działania w internecie.