Agata Osiak została szefem marketingu i sprzedaży hotelu Sheraton Kraków. Do jej obowiązków będzie należało zarządzanie działem marketingu i sprzedaży, tworzenie planów marketingowych oraz struktury cen usług hotelowych, a także utrzymywanie kontaktów z kluczowymi klientami i partnerami biznesowymi hotelu.
Agata Osiak z branżą hotelarską związana jest od 18 lat. Swoją karierę zawodową rozpoczęła w warszawskim hotelu Marriott w dziale recepcji, w którym już po dwóch latach objęła stanowisko kierownika działu. Po kolejnych dwóch latach powierzono jej funkcję menadżera działu sprzedaży i marketingu. W 2003 r. uczestnicząc w otwarciu hotelu Courtyard by Marriott Warsaw Intl Airport Hotel stworzyła od podstaw dział sprzedaży i marketingu, wprowadzając nowy hotel na rynek. Nadzorowała projekty marketingowe, prowe, a także odpowiadała za wdrożenie programów lojalnościowych.
Przed objęciem funkcji w Sheratonie zarządzała sprzedażą w hotelu Radisson SAS w Krakowie, nadzorując siedmioosobowy dział sprzedaży i marketingu oraz konferencji i bankietów, odpowiadając za politykę sprzedaży, marketing, budżet, kontakty z mediami oraz relacje z partnerami biznesowymi hotelu.