Nowy dyrektor generalny McDonald’s Polska

Wydarzenia

Nowy dyrektor generalny McDonald’s Polska

24 maja 2016

19 maja stanowisko Prezesa Zarządu McDonald’s Polska Sp. z o.o. objął Adam Pieńkowski. Adam Pieńkowski jest związany z McDonald’s od 10 lat. Karierę w firmie rozpoczął na stanowisku Marketing and Research Managera. Dwa lata później został szefem Działu Marketingu McDonald’s Polska. W 2009 roku otrzymał dodatkową funkcję – odpowiadał za strategię marketingową sponsoringu sportowego w europejskich strukturach sieci.

W 2013 roku przeszedł do McDonald’s Niemcy. Na stanowisku Marketing Senior Dyrektora odpowiadał za budowanie strategii marketingowej w Niemczech oraz wspierająco w innych krajach regionu. Z początkiem września ubiegłego roku wrócił do Polski.  Jako Multidepartment Senior Dyrektor nadzorował pracę działów: marketingu, business insight, operacyjnego i digital.

Adam Pieńkowski jest absolwentem wydziału Marketingu i Zarządzania Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Przed rokiem 2006 pracował w Levi’s Poland i Kraft Food, Inc., zajmując różne stanowiska w działach marketingu na poziomie rynku polskiego i w strukturach międzynarodowych.