Golden Tulip Międzyzdroje Residence należący do Grupy Polskiego Holdingu Hotelowego przeszedł modernizację przestrzeni wspólnych lobby, restauracji oraz baru. Głównym celem było stworzenie nowoczesnej, funkcjonalnej i komfortowej przestrzeni wpisującej się w DNA marki Golden Tulip.
Jesteśmy na rynku już 10 lat i od zawsze komfort wypoczynku naszych gości był dla nas najważniejszy, dlatego chcemy się rozwijać i udoskonalać nasze wnętrza. Modernizacja naszych przestrzeni wspólnych miała przede wszystkim na celu zmianę układu przestrzeni obiektu, tak aby nasi goście mogli w pełni ją wykorzystać przy jednoczesnym zachowaniu swobody i harmonii. Międzyzdroje to jedna z najbardziej popularnych nadmorskich miejscowości, dlatego zachęcamy wszystkich do wypoczynku w naszym obiekcie – zaznacza Anna Rychłowska, z-ca dyrektora Golden Tulip Międzyzdroje Residence.
Za realizację projektu odpowiedzialna była firma Serwis Andrzej Łęgowski, zajmująca się od wielu lat modernizacjami powierzchni w obiektach turystycznych. Projekt miał za zadanie zmianę układu funkcjonalno-przestrzennego w recepcji, lobby hotelowym, restauracji i barze. Zmianie uległa również kolorystyka wnętrz, nawiązująca do marki Golden Tulip, odzwierciedla charakterystyczny styl i elegancję. Pojawiły się również motywy roślinne utrzymane w klimacie boho.
Projekt miał za zadanie zmianę układu funkcjonalno-przestrzennego w recepcji, lobby hotelowym, restauracji i barze. Przeniesienie baru do lobby obiektu uczyniło to miejsce bardziej dostępnym i zapewniło gościom łatwiejszy dostęp do napojów i przekąsek w czasie spotkań towarzyskich lub podczas oczekiwania na zameldowanie. W miejscu, gdzie wcześniej znajdował się bar, znalazły się teraz przytulne stoliki restauracyjne, tworzące bardziej kameralne i intymne miejsce do spożywania posiłków – podkreśla Andrzej Łęgowski, właściciel firmy Serwis.
źródło: PHH