Nowe Salad Story na lotnisku w Gdańsku

Aktualności

Nowe Salad Story na lotnisku w Gdańsku

Nowe Salad Story na gdańskim lotnisku im. Lecha Wałęsy działa od 31 lipca. To 47. lokal marki w Polsce i 2. prowadzony przez Lagardère Travel Retail w Polsce w przestrzeni lotniskowej. – W ostatnich latach intensywnie rozwijaliśmy ofertę gastronomiczną. Chcemy ten kierunek kontynuować we wszystkich segmentach, w których działamy – zapowiada operator.

Pasażerowie korzystający z usług gdańskiego portu lotniczego znajdą nowe Salad Story w strefie Shengen, naprzeciwko gate’u nr 21.

 To już kolejna Salad Story w naszym portfolio. We wrześniu 2022 r. otworzyliśmy restaurację na Lotnisku Chopina w Warszawie, również w strefie Shengen. Lokal jest chętnie odwiedzany przez pasażerów, którzy mogą z niego korzystać już od wczesnych godzin porannych. Wierzę, że także restauracja w Gdańsku będzie się cieszyła dużym powodzeniem i że nasza współpraca z Salad Story będzie się rozwijać. Warto dodać, że oba otwarcia zawdzięczamy znakomitej współpracy z zarządzającymi lotniskami w Warszawie i Gdańsku – mówi Maciej Gajkowski, Head of Foodservice w Lagardère Travel Retail w Polsce.

Pasażerowie mają do dyspozycji standardowe menu Salad Story: autorskie wrapy, sałatki, bowle, wegańskie burgery, zupy i świeżo wyciskane soki. To jednak nie wszystko. Restauracje w portach lotniczych w Warszawie i Gdańsku oferują gościom także kawę i ofertę śniadaniową: kanapki, jogurty i bowle stworzone specjalnie dla tych lokalizacji. Lokale na lotniskach działają też dłużej: od godziny 4:00 rano do 10:00 wieczorem.
W ostatnim czasie intensywnie rozwijaliśmy naszą ofertę gastronomiczną. Dotyczy to nie tylko lotnisk, ale również lokalizacji miejskich we wszystkich segmentach, w których działamy – w obiektach handlowych, przy ulicach, na dworcach, stacjach metra. Przeprowadziliśmy rebranding So Coffee, objęliśmy masterfranczyzę Costa Coffee, a na Lotnisku Chopina uruchomiliśmy wyjątkowy bar sense-of-place: Lokal +48. Wdrożyliśmy też na rynek pierwszy foodvenience w Polsce: 1Minute Smacznego! Zacieśnienie współpracy z Salad Story to kolejny krok na drodze do miejsca w gronie liderów w obszarze foodservice. Chcemy ten kierunek kontynuować w kolejnych miesiącach i latach – dodaje Maciej Gajkowski.
źródło: materiał prasowy
oprac. red.