W ubiegłym tygodniu Domino’s Pizza wprowadziła trzy nowe promocje dla swoich klientów: „Syty WTOREK w Domino’s Pizza”, „Wspólny business lunch w Domino’s” oraz specjalną ofertę na oryginalną, dużą pizzę Domino’s Pepperoni.
„W Domino’s Pizza każdego dnia na klientów czekają atrakcyjne promocje. Cały czas pracujemy nad urozmaicaniem naszej oferty promocyjnej – czego przykładem jest na przykład „Wspólny business lunch w Domino’s”. Jesteśmy przekonani, że taka forma lunchu przypadnie do gustu klientom pracującym w sąsiedztwie naszych pizzerii.” – powiedział Mariusz Mistewicz, Marketing Manager Domino’s Pizza w Polsce.
Wyżej wymienione promocje obowiązują w lokalach przy ul. Bukowińskiej, Jana Pawła II i Marynarskiej.
Plan rozwoju sieci Domino’s Pizza na polskim rynku przewiduje otwarcie w Warszawie 12 pizzerii do końca 2011 roku i kolejnych 15 do końca roku 2012. Dalsze plany, na skalę krajową, które nie wykluczają subfranchisingu, przewidują otwarcie łącznie 65 lokali do końca 2014 roku.
W tym roku firma już po raz trzeci (i po raz drugi z rzędu) otrzymała tytuł ‘Pizza Chain of the Year’ nadany przez „Pizza Today”, wiodący magazyn poświęcony branży producentów i dostawców pizzy.