Nowa strona internetowa sieci Focus Hotels

Newsy

Nowa strona internetowa sieci Focus Hotels

19 sierpnia 2013

W połowie sierpnia, polska sieć Focus Hotels uruchomiła nową stronę internetową. Nowoczesny design, przyjazny i czytelny układ, intuicyjna nawigacja, indywidualne rozwiązania dla użytkowników- to tylko niektóre z zalet www.focushotels.pl. Głównym celem wprowadzenia nowej strony, jest zwiększenie sprzedaży bezpośredniej oraz usprawnienie internetowego systemu rezerwacji. Dodatkowo zaimplementowana zostanie w najbliższym czasie aplikacja na urządzenia mobilne.

Nowa strona internetowa dynamicznie rozwijającej się polskiej sieci Focus Hotels, charakteryzuje się bardziej intuicyjną nawigacją dla użytkowników oraz większą liczbą niezbędnych informacji i zdjęć. Treści wyświetlane są teraz bardziej przejrzyście i czytelnie. Zawartość strony, została umiejętnie dopasowana do poszczególnych grup docelowych- klientów biznesowych, konferencyjnych jak i gości indywidualnych.

Projekt charakteryzuje się całkowicie zmienionym designem. Obecnie cechuje go lekkość i świeżość przekazywanych informacji, co jest również zgodne z obecnym kodem komunikacji Focus Hotels. Wynika to z realizowanej strategii, czyli pozycjonowania się jako sieć hoteli ekonomicznych na rynku, poprzez pracę nad wizerunkiem i świadomością marki.

System rezerwacji działa teraz znacznie szybciej. Użytkownicy będą mieli dostęp do informacji o poszczególnych pokojach oraz dokładne ich opisy i zdjęcia w czterech językach. Ciekawą funkcją nowego systemu, jest także możliwość dokupienia online dodatkowych usług, takich jak miejsca parkingowe czy też butelki wina do pokoju.

Klienci mogą teraz poprzez stronę, wysyłać zapytania online dot. zorganizowania np. bankietu, konferencji czy uroczystości rodzinnej. Ponadto, mają możliwość zapisywania się do bazy, dzięki czemu regularnie będą otrzymywać newsletter z najnowszymi informacjami i promocjami sieci Focus.

– Celem wdrożenia nowej strony, jest głównie zwiększenie sprzedaży bezpośredniej oraz ruchu na stronie, jak również pozyskanie nowych klientów. Projekt ten jest częścią naszej konsekwentnie realizowanej strategii marketingowo-sprzedażowej, w której jednym z fundamentalnych kierunków jest zwiększenie przychodów hoteli, poprzez scentralizowane działania oraz optymalizację kosztów dystrybucyjnych – mówi Anna Krupa Cristescu, kierownik marketingu sieci Focus Hotels.