Kolejna jesienna odsłona #foodproject, czyli tematycznego kulinarnego zwiedzania Starego Browaru, poświęcona jest sokom. Power Shot z jarmużem, młodym jęczmieniem i spiruliną, „Robinson” z dodatkiem mleka kokosowego i ananasa, „Halloween” z dynią, bananem i mango, to tylko niektóre propozycje wzmacniających soków, dostarczających tak potrzebnych o tej porze roku, poprawiających zdrowie i urodę witamin i minerałów. Akcja potrwa od 23 do 31 października, a serwowane w jej trakcie soki mają atrakcyjne ceny.
W Piano Bar Szef Roop Lal Balu po raz kolejny w ramach akcji #foodproject zaskakuje pomysłowością. W jego menu znalazły się m.in. koktajle Zielony Sad (pietruszka, ogórek zielony, jabłko, cytryna, miód), Witalność (szpinak, melon, limonka, banan), Wspomnienie lata (gruszka, kiwi, truskawki, mięta, miód), Karmazyn (burak, jabłko, pietruszka, sok jabłkowy, szpinak), Piątek 13-ego (dynia, melon, pomarańcza, ziarna goi, siemię lniane, imbir, mleko sojowe) i Robinson (ananas, pomarańcza, mleko kokosowe, banan). Ceny: od 10 do 16 zł.
W SO!Cofee serwowany jest Supersok z jarmużu (jarmuż bogaty jest sulforan, czyli przeciwutleniacz o silnym działaniu antynowotworowym, a także w białko, błonnik, witaminy C, K, A, potas, miedź i mangan), AktivC z marchwią (marchew to również silny przeciwutleniacz, wzmacnia odporność, nadaje skórze ładny odcień, obniża wysoki cholesterol i usprawnia pracę wątroby) czy Moc2 ze szpinakiem (szpinak bogaty jest w witaminę K odgrywającą ważną rolę w krzepnięciu krwi, witaminy z grupy B obniżające cholesterol oraz opóźniającą starzenie witaminę E).to propozycje soków, które w czasie akcji #juice dostępne będą z rabatem 20%.
W Ghiacci, Bioway, Petit Paris, Projekt Kuchnia, Salad Story serwowane są świezo wyciskane soki z owoców i warzyw ze specjalnym rabatem albo witaminowe shoty w atrakcyjnej cenie.
#juice jest częścią stałej akcji Starego Browaru #foodproject, skierowanej do osób szukających ciekawych propozycji kulinarnych w atrakcyjnych cenach. Co kilka tygodni restauracje, bary i kawiarnie, których znajduje się tu ponad 30, przygotowują specjalne oferty i potrawy na określony wcześniej temat. Do tej pory były to np. #breakfast w ramach którego na foodcourcie pojawił się pierwszy w Poznaniu common table czyli wspólny stół, #pizza na Międzynarodowy Dzień Pizzy, #chocolate na Światowy Dzień Czekolady, #wege z okazji Międzynarodowego Dnia bez Mięsa czy #sandwich – z myślą o osobach piknikujących w parku Starego Browaru. #foodproject został wyróżniony w tym roku jedną z najbardziej prestiżowych nagród branży reklamy w Polsce, KTR