14 stycznia br. ruszyła nowa kampania telewizyjna FRoSTY, prezentująca warzywa na patelnię oraz szpinaki. Jej celem jest wzmocnienie wizerunku marki oraz promocja wymienionych kategorii produktów. Kampania potrwa do 28 lutego.
W stacjach telewizyjnych pojawiła się kolejna odsłona kampanii reklamowej FRoSTA. Akcja ma za zadanie budować pozytywny wizerunek marki jako producenta wysokiej jakości produktów mrożonych o 100% naturalnym smaku i wzbudzić zainteresowanie konsumentów ofertą produktową FRoSTY. Spoty promują bogatą ofertę warzyw na patelnię z sosami oraz szpinaków.
Motywem przewodnim przekazu jest podkreślenie naturalności produktów marki FRoSTA: bez wzmacniaczy, barwników i aromatów. Hasło kampanii: 100% naturalnego smaku, odzwierciedla politykę marki, która gwarantuje najwyższą jakość mrożonek oraz łatwość połączoną
z szybkością ich przygotowania, bez dodatków do żywności.
Scenerią spotów jest kuchnia, gdzie znany z wcześniejszych kampanii – Piotr, inspiruje swojego włoskiego przyjaciela – Toniego, pomysłem na ugotowanie pysznego obiadu z FRoSTĄ. Piotr zapewnia, że przygotowanie dania z FRoSTĄ to idealne rozwiązanie!
Kampania FRoSTY jest realizowana w największych, ogólnopolskich stacjach telewizyjnych: TVN, TVP1, TVP2, a także kanałach tematycznych reprezentowanych przez AtMedia. Spoty reklamowe będą emitowane w dwóch wersjach: 30 i 15-sekundowej. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy MPG.
Uzupełnieniem kampanii telewizyjnej są działania w Internecie oraz materiały POS w punktach sprzedaży.