Nowa kampania telewizyjna FRoSTY

Newsy

Nowa kampania telewizyjna FRoSTY

15 stycznia 2013

14 stycznia br. ruszyła nowa kampania telewizyjna FRoSTY, prezentująca warzywa na patelnię oraz szpinaki. Jej celem jest wzmocnienie wizerunku marki oraz promocja wymienionych kategorii produktów. Kampania potrwa do 28 lutego.

W stacjach telewizyjnych pojawiła się kolejna odsłona kampanii reklamowej FRoSTA. Akcja ma za zadanie budować pozytywny wizerunek marki jako producenta wysokiej jakości produktów mrożonych o 100% naturalnym smaku i wzbudzić zainteresowanie konsumentów ofertą produktową FRoSTY. Spoty promują bogatą ofertę warzyw na patelnię z sosami oraz szpinaków.

Motywem przewodnim przekazu jest podkreślenie naturalności produktów marki FRoSTA: bez wzmacniaczy, barwników i aromatów. Hasło kampanii: 100% naturalnego smaku, odzwierciedla politykę marki, która gwarantuje najwyższą jakość mrożonek oraz łatwość połączoną
z szybkością ich przygotowania, bez dodatków do żywności.

Scenerią spotów jest kuchnia, gdzie znany z wcześniejszych kampanii – Piotr, inspiruje swojego włoskiego przyjaciela – Toniego, pomysłem na ugotowanie pysznego obiadu z FRoSTĄ. Piotr zapewnia, że przygotowanie dania z FRoSTĄ to idealne rozwiązanie!

Kampania FRoSTY jest realizowana w największych, ogólnopolskich stacjach telewizyjnych: TVN, TVP1, TVP2, a także kanałach tematycznych reprezentowanych przez AtMedia. Spoty reklamowe będą emitowane w dwóch wersjach: 30 i 15-sekundowej. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy MPG.

Uzupełnieniem kampanii telewizyjnej są działania w Internecie oraz materiały POS w punktach sprzedaży.