Pod hasłem „Duża American Pan za 21 zł w lokalu” 2 stycznia br. ruszyła akcja promocyjna Telepizzy.
Kampania reklamowa została zbudowana w oparciu o założenie, że klienci często sięgają po radę znajomych na temat tego, gdzie można dobrze zjeść. Reklama w telewizji i kinie ma im pomóc w dokonaniu słusznego wyboru. Telepizza chce pokazać, że za 21 zł w lokalu można otrzymać dużą pizzę stworzoną na bazie ciasta American Pan. Delikatna, puszysta, a zarazem chrupiąca, oparta o amerykański styl, z wyselekcjonowanymi składnikami oraz dodatkiem oliwy z oliwek to najnowsza propozycja firmy, która jest przygotowana specjalnie dla wymagających konsumentów.
– Naszym celem jest zainteresowanie nowym smakiem klientów, którzy do tej pory podobne w smaku pizze jadali u naszej konkurencji – stwierdza Dariusz Bąk, dyrektor generalny w Telepizza – Naszymi odbiorcami są zazwyczaj ludzie młodzi oraz w średnim wieku. Zdecydowaliśmy się na ten sposób przekazu, gdyż uważamy, że kino jak i telewizja najbardziej przyciągają młodych ludzi – dodaje.
Telepizza działa w Polsce od 1992 r. Pierwszy lokal powstał w Warszawie przy ulicy Prostej. Obecnie sieć liczy 122 restauracje i sukcesywnie się rozwija dzięki wprowadzonemu w 2001 r. systemowi franczyzowemu.