Nowa akcja promocyjna sieci Canappka

Newsy

Nowa akcja promocyjna sieci Canappka

07 listopada 2013

W listopadzie sieć Canappka prowadzinową akcję promocyjną nawiązującą do pory roku i sezonowych warzyw. Pod hasłem „Zupa dyniowa 3 zł – strach nie spróbować!”  Sieć zachęca swoich gości do kupna pożywnego kremu przygotowanego na bazie dyni. Obecna akcja promocyjna jest częścią większego planu, zakładającego tworzenie comiesięcznych haseł nawiązujących do świąt i pór roku. 

Listopad jest miesiącem, który od kilku lat kojarzy się z obchodami Halloween, coraz bardziej popularnymi w naszym kraju. Z jednej strony nawiązaliśmy więc do oczywistego symbolu, jakim jest dynia, z drugiej nie zapominamy, że jesienią nic nie rozgrzewa lepiej niż gorąca zupa. Od kilku lat widzimy duży wzrost sprzedaży tych posiłków w okresie jesiennym i dlatego właśnie przygotowaliśmy dodatkową pozycję w naszym menu – tłumaczy Katarzyna Adamczyk z sieci Canappka.

Tworząc główną promocję dla wszystkich klientów, sieć przygotowała jeszcze większe zniżki dla posiadaczy kart lojalnościowych. Właściciele magnetycznych Kart Sytego Klienta mają prawo do zakupu dyniowego kremu już w cenie 1 zł. W ten sposób Canappka chce nagradzać osoby, które regularnie odwiedzają lokale w Poznaniu i Wrocławiu. Nasze karty lojalnościowe cieszą się dużym zainteresowaniem ze strony gości. Nie tylko otrzymują oni rabat przy każdych zakupach, ale wiedzą, że co miesiąc przygotowujemy dla nich dodatkowe promocje i oferty. W ten sposób czują jeszcze większe przywiązanie do naszej oferty i wracają na śniadanie lub obiad każdego dnia – twierdzi Katarzyna Adamczyk z sieci Canappka.