– Chcieliśmy zaproponować naszym gościom coś nowego, nieco innego niż standardowa możliwość zamówienia jedzenia na wynos. Podczas przygotowania i planowania strategii Nobu To You, szukaliśmy wartości dodanych i elementów, dzięki którym słynne „Nobu experience” będzie dostępne dla każdego w zaciszu własnego domu. Nasi goście, poza kuchnią, cenią sobie niezwykłą atmosferę restauracji, którą tworzy otwarta i profesjonalna obsługa oraz muzyka serwowana przez DJa. Dlatego naszym celem było odtworzenie tych elementów na intymnym, domowym gruncie – mówi Anthony Campaniaris, General Manager Nobu Warsaw.
Jedzenie z restauracji Nobu będzie dowożone na terenie Warszawy i okolic najnowszymi samochodami BMW X7. To efekt kolaboracji i ścisłej współpracy marek poszerzonej o kolejne wspólne działania. Samochodami będą poruszać się dedykowani pracownicy restauracji, którzy proces przygotowania dań i znajomość używanych składników opanowali do perfekcji. Każde zamówienie w eleganckim opakowaniu będzie uzupełnione o sygnowane marką pałeczki. Dodatkowo, goście otrzymają specjalną audio wiadomość od szefa kuchni restauracji – Yannicka Lohou. Za pomocą kodu QR dołączanego do zamówienia będzie można odsłuchać playlisty przygotowanej specjalnie na tę okazję przez warszawskiego DJa współpracującego na stałe z restauracją – Mike’a Konstantego.
Wszystkie te elementy pozwolą poczuć klimat znanych na całym świecie restauracji Nobu we własnym domu. Odpowiednia aranżacja przestrzeni, muzyka w tle, dbałość o detale – zastawę czy dekorację stołu, sprawiają, że wspólny posiłek zyskuje rangę wyjątkowego wydarzenia – nie tylko ze względu na jedzenie.
KLASYCZNE DANIA Z KARTY NOBU
W ramach usługi Nobu To You goście mają okazję spróbować klasycznych dań z karty, których ceny rozpoczynają się już od 35 złotych. W menu znajdziemy m.in. wołowinę Wagyu, sałatkę sashimi z tuńczykiem i dressingiem Matsuhisa, sashimi New Style z łososia, homara z sosem wasabi pepper czy chilijskiego okonia morskiego umami.
– Wybierając najpopularniejsze i najsmaczniejsze dania, naszym priorytetem było, aby nie straciły na jakości w drodze do domu naszych gości. Wszystkim tym, którzy tęsknią za wizytą w Nobu Warsaw, gorąco polecam zamówienie dań w opcji na wynos. Dołożyliśmy wszelkich starań, by wrażenia dotyczące jedzenia pozostały tak dobre, jak te podczas pobytu w restauracji – zapewnia Yannick Lohou, szef kuchni Nobu Warsaw.
Na szczególną uwagę gości zasługują klasyczne dania, z których Nobu słynie na całym świecie. W opcji na dowóz będzie można zamówić na przykład Black Cod Miso, inaczej czarnego dorsza z Alaski, który jest marynowany w słodkim sosie Miso. Historia tego dania sięga lat 80, gdy szef Nobu Matsuhisa każdego ranka udawał się na targ rybny, aby kupić świeże produkty do pierwszej restauracji, Jedną z powszechnie dostępnych ryb był wówczas czarny dorsz, który nie cieszył się popularnością w kulinarnym świecie. Szef Nobu, zainspirowany tradycyjną japońską metodą marynowania świeżych ryb w miso, postanowił stworzyć własną specjalną marynatę i opracował przepis właśnie z tą rybą na Miso z Czarnego Dorsza, który jest klasykiem Nobu po dziś dzień.
W menu nie zabrakło oczywiście takich pozycji jak sushi, shuko, opcji dla wegetarian czy premixów – klasycznych koktajli Nobu Warsaw, które od dziś możemy przygotować również w domu.