Niech biznes się kręci – hotelowe tajemnice

Newsy

Niech biznes się kręci – hotelowe tajemnice

03 lipca 2012

Polska baza noclegowa stale się rozwija. Na inwestycje hotelowe decydują się już nie tylko najbogatsi, ale również ci, którzy uruchamiając biznes, musieli poważnie się zadłużyć. Aby ich wysiłki i ryzyko zakończyły się sukcesem, powinni oni nie tylko dopasować się do aktualnych potrzeb swoich klientów, ale również poznać tajniki profesjonalnej i kompleksowej obsługi inwestycji hotelowych, poczynając od pozyskiwania źródła finansowania, na efektywnym zarządzaniu kończąc. O tym, co zrobić, aby hotel okazał się opłacalną inwestycją, będą mogli dowiedzieć się uczestnicy szkolenia „Hotel – opłacalna inwestycja / Organizacja pracy w hotelu”, które odbędzie się 3 października, czyli pierwszego dnia V Międzynarodowych Targów Wyposażenia Obiektów Noclegowych WorldHotel 2012, w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska, przy ul. Marsa 56c w Warszawie.

Indywidualizacja produktu, globalizacja i intensywny rozwój na polskim rynku hotelarskim generują zapotrzebowanie zarówno na nowe, wszechstronne i nowoczesne obiekty, jak i na ciągłą modernizację istniejącej już bazy noclegowej.

By poprawiać swoją konkurencyjność na rynku, inwestorzy i hotelarze podejmują wciąż nowe działania promocyjne, marketingowe, starają się budować efektywną strategię maksymalizacji sprzedaży przy zachowaniu optymalizacji kosztów operacyjnych i wysokiej jakość usług.

Co jednak faktycznie wpływa na końcowy rezultat? Którzy hotelarze najlepiej dopasują się do potrzeb klientów i zdobędą nowych kontrahentów? Sukces w tej branży jest wypadkową wielu czynników. Jakich? O tym będą mówić prelegenci podczas szkolenia skierowanego do inwestorów i hotelarzy „Hotel – opłacalna inwestycja / Organizacja pracy w hotelu”, które odbędzie się pierwszego dnia targów WorldHotel 2012 w godzinach 10.00-16.00, w sali konferencyjnej A na I piętrze Centrum MT Polska.

W co i jak inwestować?

Pierwszą część spotkania „Hotel – opłacalna inwestycja”, skierowaną przede wszystkim do inwestorów poprowadzą: Janusz Mitulski, partner w Horwath HTL oraz Adam Pilczuk, specjalista od pozyskiwania finansowania dla hoteli w Money Center. Eksperci opowiedzą o zasadach inwestowania, przygotowaniu planu finansowego i możliwościach pozyskania zewnętrznego finansowania dla inwestycji hotelowej.

Druga sesja szkoleniowa dotyczyć będzie organizacji pracy hotelu. Uczestnicy spotkania będą mogli dowiedzieć się, jakie są najważniejsze wskaźniki mierzące efektywność zarządzania hotelem oraz poznać różne systemy raportowania. Przekonają się również, jak ważnym narzędziem w hotelarstwie jest outsourcing, pozwalający na znaczną redukcję kosztów. Prelegenci opowiedzą także o metodach wynagradzania w hotelarstwie i organizacji pracy gastronomii hotelowej, która stała się nieodłącznym elementem nowoczesnej bazy noclegowej.

Informacje praktyczne

Na szkolenie „Hotel – opłacalna inwestycja / Organizacja pracy w hotelu” obowiązują wcześniejsze zapisy. Udział w spotkaniu jest odpłatny. Chętni powinni wypełnić formularz, dostępny na stronie www.worldhotel.pl/pl/dla-zwiedzajcych/szkolenie-dla-hotelarzy-i-inwestorow.html, a następnie przesłać go na adres mailowy: szkolenia@pws-promedia.pl.

Ponadto uczestnicy konferencji zobowiązani są do rejestracji na Targi WorldHotel 2012. Zgłoszenia można dokonać na miejscu w Centrum MT Polska w dni targowe tj. 3-5 października 2012 lub on-line na www.worldhotel.pl/rejestracja. Rejestracja on-line zwalnia z opłaty za bilet wstępu na targi.

 

Więcej informacji można znaleźć na stronie targów www.worldhotel.pl.