Nestlé Professional, dywizja największego na świecie producenta żywności i napojów, ogłosiła rozszerzenie swojej oferty napojów dla sektora usług gastronomicznych o koncept We Proudly Serve Starbucks®.
Wprowadzenie nowego konceptu jest częścią strategicznego partnerstwa Nestlé i Starbucks®, którego celem jest rozszerzenie zasięgu marek Starbucks® w segmencie gastronomicznym. Firmy współpracują od sierpnia 2018 w ramach globalnego projektu Global Coffee Alliance, łącząc siłę Starbucks z portfolio, doświadczeniem logistycznym i zasięgiem Nestlé. Umożliwia on obu markom lepsze wdrażanie innowacji i wprowadzanie nowych produktów na rynek.
Koncept We Proudly Serve Starbucks® oferuje biurom i punktom gastronomicznym możliwość serwowania napojów kultowej marki cenionej przez konsumentów na całym świecie. Program składa się z czterech rozwiązań dostosowanych do indywidualnych potrzeb firm: Served, Self-Serve, Brewed i Single-Serve.
W pierwszej kolejności w polskiej ofercie dostępne jest rozwiązanie „Self-Serve”, które pozwala konsumentom samodzielnie przygotowywać napoje na bazie świeżo mielonych ziaren i mleka. Ekspresy samoobsługowe są dostępne w opcji nablatowej i wolnostojącej oraz oferują możliwość płatności bezgotówkowej.
W kolejnych krokach na lokalnym rynku implementowane będą także pozostałe modele współpracy. Umożliwiają one przeszkolenie baristów w zakresie przygotowywania i serwowania napojów Starbucks (opcja Served), serwowanie zaparzonej kawy na wydarzeniach i większych spotkaniach (opcja Brewed) lub wynajem ekspresów kapsułkowych NESCAFÉ oraz Nespresso, do których dostępne są kapsułki z kawą Starbucks (opcja Single-Serve).