Największe jesienne Targi branży HoReCa w Polsce

Newsy

Największe jesienne Targi branży HoReCa w Polsce

15 listopada 2012

Trzy ważne wydarzenia branżowe w jednym miejscu i czasie. Ponad 300 firm z Polski i zagranicy, bogata oferta z zakresu wyposażenia hotelu i restauracji, prezentacje najnowszych rozwiązań, produktów i usług, niezwykle ciekawe i bezpłatne szkolenia, warsztaty dla hotelarzy, restauratorów i właścicieli lokali gastronomicznych. Kawa, herbata oraz wino z całego świata oraz specjalni goście. Ruszają 20. Międzynarodowe Targi Wyposażenia Hoteli i Gastronomii HORECA®, 11. Targi Artykułów Spożywczych i Napojów dla Gastronomii GASTROFOOD® oraz 10. Międzynarodowe Targi Wina ENOEXPO®. Tegoroczna edycja Targów HORECA, która odbędzie się w dniach 14-16 listopada jest wyjątkowa nie tylko z powodu jubileuszu 20-lecia istnienia.

Zobaczmy co ciekawego wydarzy się podczas trzech odsłon Targów:

Wszystko o hotelarstwie i gastronomii

Tradycyjnie na Targach prezentowana będzie pełna oferta wyposażenia dla restauracji, barów, kawiarni, cukierni, stołówek, pizzerii oraz hoteli i innych obiektów noclegowych. Gdy dodamy do tego artykuły spożywcze i napoje dla gastronomii oraz wina z całego świata, otrzymamy największe jesienne Targi branży HORECA w Polsce.

Na pewno warto odwiedzić „Salon Kawy i Herbaty” – specjalnie wydzielone miejsce ekspozycji targowej poświęcone tylko i wyłączenie zagadnieniom związanym z kawą i herbatą. To właśnie tam oprócz możliwości nawiązania kontaktów biznesowych z przedstawicielami branży można nauczyć się sztuki parzenia i przygotowania kawy i herbaty, obserwując pokazy mistrzów. 
I tak w programie Targów znalazły się m.in.:  Alternative Spirit – pokaz alternatywnej metody parzenia kawy i łączenie jej z alkoholami oraz Latte Art -widowiskowy pokaz malowania wzorków mlekiem na kawie w wykonaniu dwukrotnego Mistrza Polski Leszka Jędrasika (2011 i 2012).

Ponadto uczestnicy Targów będą mogli wziąć udział w bezpłatnych prezentacjach
i szkoleniach. W programie towarzyszącym znalazły się takie tematy jak: Profesjonalna kuchnia – Efektywna Gastronomia – czyli jak zwiększyć efektywność lokali gastronomicznych oraz Budować czy nie budować hoteli w Polsce? Rozstrzygną się także dwa konkursy: Konkurs na Najlepszy Produkt dla Hotelarstwa i Gastronomii oraz Konkurs na najlepszy ekspres ciśnieniowy do kawy dwugrupowy dla gastronomii prezentowany podczas Targów.

To nie wszystko. Międzynarodowe Targi ENOEXPO® rosną w siłę

Są największym wydarzeniem winiarskim i jedyną profesjonalną imprezą tego typu w Polsce. W tym roku podczas ENOEXPO® swoje wina zaprezentuje ponad 130 producentów, dystrybutorów i importerów wina z Polski, ale także z Austrii, Francji, Włoch, Portugalii, Hiszpanii, Rumunii, Słowacji, Słowenii, Chorwacji, Czech i Węgier. Targom towarzyszą specjalne szkolenia (m.in. z enologii – dobieranie win, tworzenie karty i podawanie win w restauracjach), seminaria branżowe, wybór najlepszego bloga winiarskiego, IV Konkurs Winiarski o Medal ENOEXPO® 2012 i oczywiście degustacje trunków (m.in. win marokańskich i węgierskich).

Dodatkową atrakcją będzie z pewnością wizyta najsłynniejszej Brytyjki produkującej wino – Patricii Atkinson, która w trakcie Targów odbierze tytuł „Człowiek Roku 2012 magazynu Czas Wina”. Jej wina uznawane są za wybitne. Wielokrotnie zdobywały tytuł Coup de Coeur przyznawany przez renomowane wydawnictwo poświęcone winom – Guide Hachette des Vins. Docenia je nawet Królowa Brytyjska Elżbieta II, która nie wyobraża sobie pałacu Buckingham bez trunków produkowanych na południu Francji. Atkinson jest także autorką dwóch światowych literackich bestsellerów: W dojrzewającym słońcu oraz Sezon na winobranie. W swojej winnicy Clos d’Yvigne produkuje rocznie 130 tysięcy butelek wina.

Organizowane Targi adresowane są do właścicieli i kadry zarządzającej: hoteli, pensjonatów, ośrodków wypoczynkowych, sanatoriów, restauracji, kawiarni, cukierni, pubów, barów, placówek zbiorowego żywienia,  szefów kuchni, kucharzy, cukierników, barmanów, baristów, kelnerów, inwestorów, projektantów, architektów, firm reklamowych, szkoleniowych, doradczych, sklepów specjalistycznych, winiarskich klubów degustacyjnych, sieci dystrybucyjnych i handlowych, producentów, importerów i dystrybutorów wina.