18 lutego ruszyła najnowsza kampania polskiej sieci Focus Hotels. Działania prowadzone będą pod hasłem „Stara cena mocno śpi…” i skupiać się będą w głównej mierze na aspektach cenowych poszczególnych hoteli. Podczas trwania kampanii, klienci będą mogli rezerwować pokoje we wszystkich hotelach sieci po wyjątkowo atrakcyjnych cenach.
Zasięg kampanii „Stara cena mocno śpi…” jest ogólnopolski, a działania mają na celu zapoznanie klientów z ofertą oraz port folio poszczególnych obiektów hotelowych. Głównym kanałem komunikacyjnym będzie Internet.
Przez pierwsze dwa tygodnie kampanii od 18 lutego do 3-ego marca, klienci będą mogli kupić noclegi po najbardziej korzystnych cenach na okres między 08.03.2013 a 05.05.2013. Ceny za nocleg dla dwóch osób zaczynają się już od 89 złotych za pokój.
Najtańszą destynacją będzie hotel w Bydgoszczy- 89 złotych za dobę. Nieco droższy będzie pobyt w obiekcie w Gdańsku- 99 złotych. W Łodzi, cena zaczynać się będzie od 109 złotych a 129 złotych zapłacą klienci, którzy będą chcieli skorzystać z usług hotelu Focus w Szczecinie. W każdym z obiektów znajdują się przestronne pokoje z bezpłatnym dostępem do WiFi, zestawem do parzenia kawy i herbaty oraz bezpłatna woda mineralna.
Jednym z wyróżników sieci jest bezpłatny pobyt dla dzieci (do 16 roku życia) przebywających w pokoju wraz z rodzicami. Dodatkowo, dla każdego gościa kupującego śniadanie przed odjazdem, przewidziana jest kanapka i kawa na drogę gratis.
– Takich cen i warunków u nas jeszcze nie było. Dysponujemy komfortowymi pokojami o wielkości nawet do 42 m2 np. w Łodzi, które znakomicie sprawdzają się w przypadku rodzin. Hotele usytuowane są w centrach miast. Mamy zaplecze fitness oraz sauny. Nadchodząca wiosna i towarzyszące jej wyjazdy weekendowe czy też Majówka, sprzyjają zainteresowaniu usługami hotelowymi. Wierzymy, że to wszystko przełoży się na ostateczny sukces naszej kampanii – mówi Anna Krupa-Cristescu, kierownik marketingu sieci Focus Hotels.