To właśnie lokalność i sense of place stały się inspiracją dla nazwy i hasła nowej marki, która dołączyła w czerwcu do liczącego już ponad 40 pozycji portfolio Lagardère Travel Retail w Polsce.
– „Lokal” w nazwie konceptu ma kilka znaczeń. To popularny synonim „baru”, „restauracji”, informujący klienta o tym, czego może się spodziewać w środku. Jednocześnie, poprzez skojarzenie z angielskim „local”, podkreśla silne związki z danym miejscem, autentyczność i unikalność oferty. Numer kierunkowy “+48” w nazwie odnosi się bezpośrednio do Polski, kraju, w którym bar został otwarty i którego kulturę promuje. Hasło nowej marki „Łączymy lokalnie” nawiązuje natomiast do mieszania rodzimych smaków i budowania relacji. Dzięki temu Lokal +48 staje się przestrzenią, w której goście mogą doświadczyć autentycznej lokalnej kultury i smaków – wymienia Magdalena Charczuk, Dyrektor ds. Marketingu w Lagardère Travel Retail w Polsce.