Trwa kolejna edycja programu edukacyjnego „The Most Beautiful Drink Programme” stworzonego przez markę Martini. Do marca 2011 roku barmani, klienci z branży gastronomicznej i detalicznej, a także pracownicy będą szkoleni w zakresie unikalnego, ponad 140 letniego dziedzictwa Martini.
– Poszerzenie wiedzy towaroznawczej o produktach Martini – wermutach i winach musujących oraz poznanie historii firmy, to niezbędny element wytworzenia więzi z marką – mówi Piotr Chojnowski z Martini, odpowiedzialny za program „The Most Beautiful Drink Programme” w Polsce. – Ale także to doskonała możliwość dla uczestniczących w tym programie osób do poszerzenia wiedzy z zakresu towaroznawstwa napojów alkoholowych, miksologii jak i istotnych elementów sprzedaży. Wszyscy Sprzedawcy, barmani czy właściciele i managerowie sklepów i lokali gastronomicznych powinni mieć solidna wiedze , teoretyczną i praktyczną z tych obszarów – dodaje.
Podczas spotkań z „The Most Beautiful Drink Programme” uczestnicy mają okazję zapoznać się z nowoczesnymi technikami sprzedażowymi dopasowanymi do marki z segmentu premium, poznają historię marki, proces produkcji oraz składniki, z których przygotowywane są najbardziej znane na świecie, kultowe wermuty Martini. Szkoleniom towarzyszą warsztaty barmańskie, gdzie goście uczą się przygotowywać flagowe drinki na bazie włoskiego wermutu.
Dodatkowo, organizatorzy tegorocznej edycji „The Most Beautiful Drink Programme” przygotowali dla uczestników niespodziankę – jako pierwsi mają okazję zapoznać się z najnowszym produktem z portfolio marki Martini, czyli Martini Gold. Nowy wermut powstał przy współpracy z włoskim duetem Dolce&Gabbana. Projektanci nie tylko zaprojektowali butelkę i opakowanie, ale także wraz z herbalistami Martini uczestniczyli w procesie tworzenia nowego wermutu. W efekcie powstał nowy, unikalny smak zamknięty w eleganckiej, złotej butelce.
Dotychczas szkolenia odbyły się w Niepołomicach, Wrocławiu, Warszawie i Trójmieście. Kolejne spotkanie planowane są w całej Polsce.