Żeberka miodowo-imbirowe z pieczonymi burakami, pulet pork, polędwiczkę wieprzową w sosie grzybowym i z faszerowanym pieczonym ziemniakiem, boczek z chutneyem jabłkowym oraz solidną porcję wiedzy zaserwował w Poznaniu szef kuchni Marcin Budynek.
W ramach ogólnopolskiej kampanii informacyjnej „Moda na Wieprzowinę, już wiem dlaczego jem, czyli Wieprzowina – nowa jakość się zaczyna” Związek Polskie Mięso walczy z negatywnymi stereotypami na temat mięsa wieprzowego.
– Wydaliśmy ponad 600 porcji degustacyjnych, najwięcej zachwytów zebrała polędwiczka wieprzowa w sosie grzybowym i z faszerowanym pieczonym ziemniakiem – mówi Witold Choiński – prezes Związku Polskie Mięso – organizator kampanii – cieszy nas, że udało nam się również przekazać sporą dawkę wiedzy o wynikach najnowszych badań wieprzowiny, obaliliśmy również – odpowiadając na pytania widzów – kilka mitów na temat tego mięsa – dodaje.
Kolejne spotkania z Marcinem Budynkiem 12 grudnia w łódzkiej Manufakturze oraz 19 grudnia w Atrium Reduta w Warszawie.