Do tej pory w restauracjach sieci 7 Street wieprzowina występowała pod postacią szeroko ciętych żeberek oraz jako dodatek do niektórych burgerów w formie grillowanego boczku.
– Podążając za aktualnym trendem na mięso wieprzowe zdecydowaliśmy się z początkiem września na wprowadzenie dań z wieprzowiną. W naszej ofercie pojawiły tacosy oraz się dwie kanapki w formie burgerów z długo pieczoną szarpaną wieprzowiną. Legendary Jack Daniel’s Pulled Pork oraz Hot & Cheesy Pulled Pork to kanapki, które już po kilku tygodniach zyskały uznanie naszych gości. Ta pierwsza serwowana jest z oryginalnym sosem na bazie whiskey Jack Daniel’s, a duga z pikantnymi papryczkami jalapeno, serem i musztardą. Jako partnera przy dostawie surowca zdecydowaliśmy się wybrać firmę Sokołów S.A. – mówi Łukasz Błażejewski – manager ds. Franczyzy 7th Street i Meat & Fit.
Długo pieczona szarpana wieprzowina znana też szerzej na rynku gastronomicznym jako Pulled Pork wymaga wielogodzinnego starannego przygotowywania. Łopatka wieprzowa, bo z tej części wieprza przygotowywany jest finalny produkt najpierw marynowana jest w przyprawach przez kilka godzin, następnie przez 8-10 godzin pieczona w temperaturze 100 stopni. Po obróbce termicznej mięsa jest ono „rozczesywane” przez kucharza czyli dokonywane jest ręczne oddzielanie włókien mięsa.
Nasza działania wpisują się idealnie w obserwowane ostatnio coraz większe zainteresowanie konsumentów produktami wieprzowymi poddawanymi długiej obróbce termicznej. W trzech dużych sieciach handlowych coraz częściej można spotkać długo pieczone żeberka, łopatkę czy gicz wieprzową.
Kanapki z długo pieczoną wieprzowiną na początku października wprowadziła też do oferty w formie limitowanej obecna w Polsce największa na Świcie sieć serwująca kanapki z pieca.
Takie działania podmiotów działających na rynku detalicznym oraz rynku HoReCa utwierdzają nas w przekonaniu, że nasza firma w odpowiednim czasie reaguje na oczekiwania konsumentów.