W menu restauracji pojawił się właśnie nowy Mix Box. Oferta nie tylko gwarantuje dużą porcję kawałków kurczaka w KFC, ale też daje klientom możliwość skomponowania części Boxa, zgodnie z preferencjami swojego podniebienia. Nowy produkt wspiera kampania telewizyjna w popularnych kanałach ogólnopolskich.
Najważniejszym elementem nowego Mix Boxa jest część, którą każdy klient dobiera sam. Goście KFC mogą wybierać spośród kilku propozycji – dwie kanapki Longer, dwa Mini Twistery lub jeden Longer i jeden Mini Twister. W skład bazy każdego Mix Boxa wchodzi natomiast 5 pikantnych skrzydełek Hot Wings, duże, złociste frytki oraz dolewka dowolnego napoju: Pepsi, Pepsi Light, Mirinda, 7UP, Ice Tea. Dodatkowo, w zestawach Mix Box można wymienić tradycyjnego Longera na jedną z jego nowych opcji:
- Longer Marco z pikantną polędwiczką, greckim sosem i lodową sałatą,
- Longer Polo z pikantną polędwiczką, duńskim sosem i ogórkiem konserwowym.
– Mix Box to oferta dla tych, którzy lubią najeść się porządnie w rozsądnej cenie. Dodatkowym atutem jest fakt, że goście sami mogą zdecydować jakie dwie kanapki chcą w zestawie – dajemy wybór konsumentom, żeby sami mogli dopełnić Box tak, by smakował im najbardziej – mówi Anna Bednarska, Senior Brand Manager KFC.