37 certyfikowanych produktów, 3 europejskie znaki jakości, współpraca z najlepszymi szefami kuchni, wyjazdy studyjne do producentów, w skrócie: Trzy Znaki Smaku.
Zakończył się właśnie drugi rok kampanii Trzy Znaki Smaku mającej na celu z jednej strony, informowanie jak najszerszego grona konsumentów o wspólnotowym systemie ochrony produktów regionalnych i tradycyjnych oraz o naszych rodzimych produktach, objętych już tym systemem, zaś z drugiej strony – zachęcanie producentów do przyłączania się do tego systemu i do rozpoczęcia starań o przyznanie ich wyrobom jednego z trzech europejskich znaków jakości: ChNP, ChOG lub GTS. Ambasadorem kampanii jest Grzegorz Łapanowski. Kampania będzie trwała jeszcze rok, a wszyscy zainteresowani mogą śledzić wydarzenia z nią związane na stronie www.trzyznakismaku.pl. W serwisie znajdują się również opisy wszystkich 37 certyfikowanych polskich produktów, kontakty do producentów oraz doskonałe sprawdzone przepisy, przygotowane przez między innymi Agatę Wojdę, Grzegorza Łapanowskiego czy Witka Iwańskiego.